Ta gra mobilna zarabia 700 tys. dol. dziennie!

Czego potrzeba, aby gra mobilna odniosła sukces? Świetny pomysł, dobre wykonanie, odrobina szczęścia? W większości przypadków tak, ale czasami wystarczy też obecność celebryty. W tym przypadku Kim Kardashian, która jest znana z tego, że jest… znana.

Kim Kardashian nie jest ani piosenkarką, ani aktorką, pisarką też nie jest, chociaż znając realia hollywoodzkiego świata, pewnie wydała już jaką książkę. Generalnie jest znana z programu telewizyjnego, który opowiadał o losach jej rodziny. W skrócie – jest znana z tego, że jest znana.

Nie zmienia to jednak faktu, że w Stanach Zjednoczonych jest gwiazdą i to najwyraźniej niemałą, bo gra, w której generalnie chodzi o to samo, co w życiu celebrytki, czyli po prostu bycie znanym, odnosi ogromny sukces. Oczywiście Kim Kardashian jest twarzą tytułu, który zarabia około 700 tys. dol. dziennie!!!

Tak! Dziennie! Mobilna gra o nazwie Kim Kardashian: Hollywood zarabia każdego dnia 0,7 mln dol!

Jej twórcy – Glu Mobile – rozbili bank i to w dosłownym tego słowa znaczeniu. Co ciekawe, w grze chodzi o to, aby po prostu ładnie się ubierać, chodzi na sesje zdjęciowe i w końcu zostać gwiazdą pierwsze formatu, taką samą, jak Kim. Sam tytuł nic nie kosztuje. Deweloper zarabia na wszystkich dodatkach, np. lepszych strojach dla naszej wirtualnej gwiazdy.

Jeśli gra utrzyma aktualny poziom zarobków, to w pierwszym roku swojego istnienia zarobi aż 200 mln dol! To oznaczałoby, że gra, w której chodzi o zwykłe – za przeproszeniem – pierdoły, ale pierdoły z gwiazdą w tle, trafiłaby do mobilnej czołówki, obok takich pozycji, jak chociażby Candy Crush Saga.

Wszyscy mówią o tym, że gry mobilne to przyszłość i już wkrótce będą zarabiać tyle samo, co gry na konsole lub komputery. Nie wierzę w to, ale gdyby nawet tak się stało, to jak do końca poważnie traktować ten rynek, skoro tryumfy święcą właśnie takie pozycje, jak Kim Kardashian: Hollywood?

Jeśli jakimś cudem chcielibyście sprawdzić, czy uda Wam się zostać cyfrowym celebrytą, to grę możecie pobrać ze Sklepu Google Play lub App Store.

Źródło: CNN