Polska aplikacja, która w praktyce pokazuje, czym jest Rozszerzona Rzeczywistość (wideorecenzja)

Aplikacja e-mARketing jest na swój sposób wyjątkowa. Chociaż zjawisko Rozszerzonej Rzeczywistości (Augmented Reality) nie jest nowe, to wciąż brakuje appek, które w praktyce pokazywałyby, na czym ono polega. Tymczasem polska aplikacja, stworzona przez 3R Mobile Studio z Poznania, nie tylko garściami czerpie z możliwości Rozszerzonej Rzeczywistości, to jeszcze na przykładach pokazuje, jak można wykorzystać to zjawisko. A przy tym wszystkim jest darmowa i rozszerza zagadnienia z książki, z którą współpracuje. Zobaczcie, jak to działa!

Postanowiłem nakręcić wideorecenzję aplikacji, aby pokazać, czym tak naprawdę jest Rozszerzona Rzeczywistość (Augmented Reality) i jak może zostać wykorzystana na urządzeniach mobilnych. Miłego seansu!

Recenzja powstała przy współpracy z 3R Mobile Studio Sp. z o.o.