Aplikacja do obsługi hotelu – jeden program dla gości i obsługi – sprawdź możliwości iLumio

Powszechność użytkowania smartfonów i innych urządzeń mobilnych otworzyło przed hotelami nowe możliwości. Wiele z nich wdrożyło aplikacje, ułatwiające pobyt gości i jednocześnie podnoszące jakość obsługi.

Coraz więcej użytkowników smartfonów i tabletów instaluje na swoich urządzeniach mobilne aplikacje. Tylko w 2017 roku ich producenci zarobili 58,6 mld dolarów, oferując swoje oprogramowanie na platformach App Store i Google Play. Część z tych aplikacji tworzona jest na zamówienie mniejszych lub większych firm, a także sieci hoteli.

Do czego wykorzystać aplikacje w hotelu?

Z cyfrowych rozwiązań korzysta coraz więcej hoteli i to nie tylko największych, ale również mniejsze obiekty. Bardzo popularne są w takich miejscach różnego rodzaju aplikacje. Przykładem jest iLumio Valet. To system cyfrowej rozrywki i obsługi, który dostępny jest z poziomu telewizora w hotelowym pokoju. Dodatkowo z aplikacji można także korzystać za pomocą mobilnego urządzenia (niektóre hotele już standardowo udostępniają w pokojach tablety). Tego rodzaju aplikacje pozwalają gościom sterować automatyką pokoju (np. światło, temperatura), telewizorem, a do tego umożliwiają dzwonienie przez internet (VoIP), zamawianie usług dostępnych w hotelu, zameldowanie i wymeldowanie online bez konieczności wizyty w recepcji.

Dlaczego warto inwestować w cyfrowe narzędzia?

Takie rozwiązania cyfrowe, jak wspomniana wyżej aplikacja, znajdują bardzo szerokie zastosowanie w hotelu. Warto inwestować w innowacyjną technologię, ponieważ korzyści czerpią z tego zarówno goście, jak i osoby zarządzające obiektem. Cyfrowe narzędzia podnoszą znacznie komfort korzystania z oferty hotelu. Nie bez znaczenia jest fakt, że wiele czynności i formalności zostaje zautomatyzowanych. Dzięki temu gość nie musi tracić na nie zbyt wiele czasu. Do tego cyfrowa technologia ułatwia komunikację między klientem a obsługą hotelową. Gość może bez problemu zamówić online posiłek, napój lub dowolną dostępną usługę, a także uzyskać informacje na temat wydarzeń w okolicy, połączeń lotniczych czy kolejowych albo sprawdzić pogodę. Możliwości cyfrowych narzędzi są niemal nieograniczone. Do tego systemy są w stanie monitorować aktywność każdego gościa i w zależności od jego zainteresowań mogą mu rekomendować specjalnie dobraną ofertę.

Aplikacje to najpopularniejsze rozwiązania cyfrowe, jakie spotykamy w hotelach. Tego rodzaju oprogramowanie jest coraz bardziej zaawansowane, a to nie tylko usprawnia obsługę, ale także zarządzanie hotelem.

Źródła:
1. System zarządzania Hotelem iLumio
2 Wirtualne Media: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/app-store-i-google-pla-ile-aplikacje-uzytkownicy-wydali-w-2017-r

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o