Firma telekomunikacyjna ujawnia nową nazwę

Firma telekomunikacyjna ujawnia nową nazwę

Vodafone New Zealand od początku przyszłego roku zmienia nazwę na One New Zealand.

Biura Vodafone w Auckland (zdjęcie pliku).

Przyjść po Wyprzedaż 2019 Od Vodafone do wykorzystania inwestora Infratil i kanadyjskiej firmy inwestycyjnej Brookfield Asset Management za 3,4 miliarda dolarów.

W tym czasie Jason Paris, dyrektor generalny Vodafone New Zealand, powiedział, że ma nadzieję, że sprzedaż pozwoli firmie na ekspansję w sferze cyfrowej.

Dziś powiedział, że rebranding to kolejny krok w Transformacja firmy.

„Z dumą ogłaszamy decyzję o zmianie nazwy. Ten ruch oznacza, że ​​będziemy mieli więcej pieniędzy na inwestycje w nasze sieci, usługi wewnętrzne i rozwiązania technologiczne dla naszych klientów w Nowej Zelandii.

„Wierzymy, że One New Zealand lepiej odzwierciedla nasze głębokie relacje i dziedzictwo w Nowej Zelandii, a także nasze przyszłe ambicje” – powiedział Paris.

Powiedział, że firma współpracuje z zagranicznymi firmami technologicznymi, aby pomóc Kiwi w dostępie do najlepszych rozwiązań technologicznych.

„Przechodzimy z ośmiu znaków do trzech i utrzymujemy silne relacje z naszymi partnerami rynkowymi z Vodafone, dzięki czemu nasi klienci będą nadal czerpać z tego korzyści dzięki dostępowi do globalnego roamingu, platformie Internetu rzeczy (IoT) oraz bezpieczeństwu i rozwiązania technologii sieciowych dla rynku biznesowego i konsumenckiego.”

W lutym 2021 r. Paryż ogłosił „przekształcenie” firmy – zlikwidowano 200 miejsc pracy w celu wyeliminowania niepotrzebnych ról w tle i większego skupienia się na Obsługa klienta.

„Klienci chcą tego, co najlepsze” – powiedział wtedy Paris.

„Zawsze jestem przekonany, że nasza usługa nie była wystarczająco dobra, aw wielu przypadkach nie jest wystarczająco dobra dzisiaj – ale stajemy się coraz lepsi, dużo inwestujemy, aby działać szybciej”.

Czytaj więcej: Para Marlboro stara się szukać pomocy po przerwie w dostępie do internetu

Wśród tych zmian było wdrożenie „zespołu eskalacji” – zespołu X-Squad, który angażuje się, jeśli zespół techniczny lub detaliczny nie może rozwiązać problemu. Paryż planuje również przenieść większość zagranicznych centrów telefonicznych z powrotem do Nowej Zelandii.

READ  Kierowca Ubera odzyskuje 1000 USD po naliczeniu dodatkowej opłaty podczas burzy śnieżnej w USA

Dziś powiedział, że 100% centrów telefonicznych dla biznesu powróciło do Nowej Zelandii, a większość centrów telefonicznych dla klientów również jest tutaj, a niektóre nadal znajdują się w Indiach i na Filipinach.

Paris powiedział, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy do firmy dołączyło 600 nowych pracowników handlu detalicznego i call center.

Obraz nowego logo one.nz

Teraz staniecie się wojownikami Vodafone Jeden nowozelandzki wojownik.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *