Hybrydowy SUV został wycofany z rynku w Nowej Zelandii z powodu topienia się plastikowych części

Hybrydowy SUV został wycofany z rynku w Nowej Zelandii z powodu topienia się plastikowych części
MG HS Hybrid to jedna z najtańszych hybryd typu plug-in w kraju.

Damien O’Carroll/Personel

MG HS Hybrid to jedna z najtańszych hybryd typu plug-in w kraju.

Jeden z najpopularniejszych rodzinnych samochodów hybrydowych typu plug-in w kraju został wycofany ze sprzedaży po obawach związanych z potencjalną luką w zabezpieczeniach, która może doprowadzić do przegrzania i stopienia niektórych plastikowych elementów.

MG Motor New Zealand wydało w zeszłym tygodniu zawiadomienie o wycofaniu hybrydy plug-in HS Plus EV 2021-2023 (ostatnio przemianowanej na HS PHEV) – wycofanie dotyczy ponad 1700 pojazdów.

W zawiadomieniu o wycofaniu z rynku stwierdza się, że w niektórych modelach krawędź podkładu dywanikowego znajduje się między nagrzewnicą PTC pojazdu a układem klimatyzacji. Z czasem może to spowodować poluzowanie zacisku przewodu uziemiającego.

HS PHEV może przejechać do 55 km przy użyciu czystej energii elektrycznej.

Damien O’Carroll/Personel

HS PHEV może przejechać do 55 km przy użyciu czystej energii elektrycznej.

Rzecznik MG Motor New Zealand dodał w oświadczeniu Rzeczyże objaw ten mógłby spowodować „przegrzanie urządzenia, które mogłoby doprowadzić do stopienia plastików w określonym obszarze obrzeża”.

Czytaj więcej:
* Ujawniono ceny jednego z najbardziej oczekiwanych samochodów elektrycznych w 2023 roku
Najlepszy samochód osobowy: MG HS PHEV
MG robi silniejszy nacisk na Nową Zelandię
* Test drogowy: MG HS PHEV

Rzecznik potwierdził, że w czasie wezwania nie odnotowano żadnych lokalnych incydentów po obu stronach rowu.

„Wycofanie to wynika z dużej ostrożności, ponieważ w Australii lub Nowej Zelandii nie przypisano żadnych incydentów temu problemowi” – ​​powiedzieli.

„MG w Nowej Zelandii przeprowadziło już 220 kontroli i planuje skontaktować się z kolejnymi właścicielami w odpowiednim czasie, więc jeśli uważasz, że może to mieć wpływ na Twój HS Plus EV, skontaktuj się z lokalnym dealerem lub poczekaj, aż się z Tobą skontaktuje”.

DAMIEN O’CARROLL / DOSTARCZONA STOPA

Pierwsza hybryda plug-in MG jest już dostępna, więc jak wypada HS PHEV?

Wycofanie dotyczy łącznie 1765 hybryd HS, które zostaną przeprowadzone w dwóch fazach.

READ  Największy bank Nowej Zelandii podnosi oprocentowanie kredytów mieszkaniowych

„Pierwsza to inspekcja u dealera MG, aby sprawdzić, czy pojazd, którego dotyczy problem, będzie wymagał korekty zainstalowanego zacisku przewodu uziemiającego PTC” – powiedział rzecznik.

„Jeśli pojazd wymaga tej modyfikacji, drugi etap zostanie wykonany natychmiast, bezpłatnie i bez żadnych kosztów dla klienta, poprzez poprawienie instalacji”.

Wycofanie ma miejsce w tym samym tygodniu, w którym MG ujawniło nowe malowanie HS na rynek brytyjski, aktualizację, która prawdopodobnie ostatecznie trafi do Nowej Zelandii.

HS jest w sprzedaży w Chinach od kilku miesięcy i został zaprezentowany w Wielkiej Brytanii pod koniec zeszłego tygodnia.

HS jest w sprzedaży w Chinach od kilku miesięcy i został zaprezentowany w Wielkiej Brytanii pod koniec zeszłego tygodnia.

Aktualizacja znacznie zbliża projekt HS do sedana MG 5, z większą, płynną przednią kratką. Zmieniono również tył, z podwójnymi końcówkami wydechu i tylnymi światłami LED.

Wewnątrz MG chwali się, że model otrzymał nowe, miękkie w dotyku powierzchnie, z większością wyważenia (w tym 10,1-calowym ekranem dotykowym i 12,3-calowym cyfrowym klastrem) z obecnego HS.

Czysty czterocylindrowy silnik spalinowy zaktualizowany z HS pozostaje taki sam między generacjami – 1,5-litrowy silnik wysyłający 119 kW na przednie koła. Szczegóły układu napędowego HS PHEV nowej generacji przeznaczonego na rynki zachodnie nie zostały jeszcze sformalizowane.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *