Założyciel Jucy Dan Alpe ma wkrótce wprowadzić na rynek nowe pojazdy Star, ponieważ firma ma nadzieję zmienić rynek pojazdów rekreacyjnych premium.
Chce powtórzyć formułę Jucy – charakterystyczny wygląd z Unikalne wyposażenie – dla floty Star w Australii i Nowej Zelandii.
Jucy Group kupiła w zeszłym roku Star RV od australijskiej firmy Apollo za 50 milionów dolarów, a kiedy spełniła wymogi regulacyjne, sprzedała markę w ramach fuzji z Tourism Holdings.
Star zaprezentuje nowe samochody na imprezę turystyczną Trenz w Christchurch w tym tygodniu.
„To bardzo różni się od tego, co robią wszyscy inni. Naszym celem było stworzenie czegoś, co miałoby własną osobowość” – powiedział Alp.
Poza akcentami kolorystycznymi, w środku pojawi się nowy projekt, wykorzystujący naturalne odcienie, a po międzynarodowych badaniach rynkowych Najma rozważała zainstalowanie takich elementów, jak szafki i podgrzewane wieszaki na ręczniki.
Josie i Starr mają około 2500 pojazdów w Nowej Zelandii i Australii.
Jucy celuje w zorientowanych na wartość klientów w wieku 18-35 lat, podczas gdy Star celuje w starszych turystów.
„Chcemy zbudować i rozwinąć markę, która z czasem może osiągnąć ten sam poziom siły co Jucy, abyśmy mogli mieć dwie naprawdę silne marki, które się uzupełniają”.
Czterdzieści kolejnych ciężarówek Star zbudowanych w nadchodzącym roku zostanie wyposażonych w nowe wnętrza, a pozostałe cztero- i sześcioosobowe ciężarówki Apollo zostaną doposażone.
„Prawdziwym celem dla nas jest posiadanie propozycji, która różni się od wszystkich innych” – powiedział Alp.
„Thl wykonuje świetną robotę, dostarczając nowoczesny samochód, ale naprawdę chcemy nadać charakter oferowanemu przez nas produktowi. Zrobiliśmy to z Jucy i chcemy to stworzyć dla Star – ale w inny sposób.
Dan Alp z Star RV. Załączone zdjęcie
Thl posiada ponad 5500 samochodów na całym świecie.
Powrót Jucy z krachu wywołanego pandemią został sfinansowany przez większościową australijską firmę private equity Next Capital. Inni udziałowcy to Ngāi Tahu Holdings Greenmount Capital i David Cushing.
„Naprawdę zabawne było to, że szczególnie Europejczycy byli tak podekscytowani powrotem tutaj, Nowa Zelandia ma obecnie dobrą reputację na arenie międzynarodowej z punktu widzenia turystyki”.
Rezerwacje na resztę roku były silne.
Ale liczba turystów będzie ograniczona, dopóki przepustowość linii lotniczych nie powróci do poziomu sprzed Covid. Linie lotnicze stale powracają i powiedział, że pomoże to obniżyć ceny biletów lotniczych.
Alp powiedział, że ceny wynajmu domów mobilnych również wzrosły, ale powiedział, że prawdopodobnie zaczną spadać wraz ze wzrostem przepustowości na drogach.
Tego lata Jucy cieszy się falą międzynarodowych gości. Załączone zdjęcie
Dodał: „Bez wątpienia zwroty były wysokie w tym roku, ponieważ podaż była niewielka na rynku. Podobnie jak większość innych operatorów dostosowujemy nasze ceny. Widzimy, że wracają, gdy więcej dostaw wchodzi na rynek. „
Powiedział, że wysokie ceny nie powstrzymują ludzi od podróżowania i zostają dłużej.
W ciągu ostatniego roku jednym z największych problemów były osunięcia ziemi w Cieśninie Cooka.
Jedna grupa 20 pojazdów Jucy Group, po dziewięciu dniach 20-dniowego wynajmu, dostarczyła pojazdy w Christchurch, ponieważ nie mogła dostać się na prom.
Było to dla nas wyzwanie logistyczne, ale także bardzo słabe doświadczenie użytkownika. Ludzie przyjeżdżają do Nowej Zelandii i nie mogą wsiąść na prom. ”
Wyzwaniem był również brak urlopowiczów pracujących w turystyce.
„Jest coraz lepszy, ale nie jesteśmy tam, gdzie powinniśmy być” – powiedział Alp.
Australia przeskoczyła Nową Zelandię, dotując loty i koszty wiz.
„Przyjęli bardzo proaktywne podejście – spóźniliśmy się na imprezę”.
Leave a Reply