Partnerzy spójni z Bossa Games for Survival Adventure Lost Skies

Partnerzy spójni z Bossa Games for Survival Adventure Lost Skies

Rewolucyjny silnik sieciowego trybu wieloosobowego pomaga prowadzić kooperacyjną akcję PVE w otwartym świecie pływających wysp

Malmo, Szwecja, 12 października 2023 r /PRNewswire/ — Firma Coherence z radością ogłasza współpracę z Bossa Games w zakresie nadchodzącej gry survivalowej dla 1–6 graczy, utracone niebo, Która zostanie opublikowana przez Humble Games.

Rewolucyjny silnik sieciowy Coherence służy do prowadzenia ekscytującej akcji w trybie współpracy dla wielu graczy, w grze, w której gracze współpracują, aby znaleźć i stworzyć starożytną technologię, zbudować własny niebiański statek i stawić czoła gwałtownym burzom podczas eksploracji podzielonego świata pływających wysp.

Chociaż Coherence początkowo oferował usługi wyłącznie w oparciu o własną zarządzaną infrastrukturę serwerową, niedawna premiera wersji 1.0 rozszerza możliwości gry wieloosobowej o sieci lokalne i klient-klient. Bossa Games używa tej funkcji do Zagubione niebozapewniając wysokiej jakości rozgrywkę w trybie dla jednego gracza lub dla wielu graczy, zapewniając to Zagubione niebo Gracze, niezależni od żadnej chmury ani usługi hostingowej strony trzeciej, będą mogli skorzystać z potężnych możliwości gry wieloosobowej Coherence i mieć pewność, że ich gra jest hostowana niezależnie i można z niej korzystać przez długi czas, bez złożoności i kosztów chmury. – Hostowana usługa zarządzana.

Spójność pomaga także Bossa Games w dostarczaniu graczom ogromnego, otwartego świata, który można eksplorować Zagubione niebo. Coherence’s World Origin Shifting — technologia, która pozwala programistom budować większe światy gier, niż pozwalają na to tradycyjne podejścia i silniki gier — umożliwia precyzyjne umieszczanie obiektów gry względem gracza na ogromnych odległościach w świecie gry.

Zagubione niebo Zachęcając do eksploracji w pojedynkę lub w zespołach po świecie pływających wysp, technologia spójności umożliwia Bossie uczynienie tego świata tak dużym, jak to konieczne, aby zapewnić najwyższe wrażenia i wyzwania dla wielu różnych rozmiarów zespołów, projektów statków powietrznych i strategii przygodowych, bez ograniczeń.

Ogłoszenie powstania kolejnego znanego studia korzystającego z silnika sieciowego Coherence podkreśla mocny start, jaki Coherence poczyniło w swojej misji polegającej na ponownym zdefiniowaniu sposobu tworzenia gier wieloosobowych.

Zagubione niebo Gracze przeżyją przygodę w ogromnym, otwartym świecie unikalnych, ręcznie wykonanych pływających wysp, wypełnionych walką, odkryciami i zagadkową starożytną technologią do rozszyfrowania. Gracze będą mogli z łatwością przepływać przez krajobrazy popękanego nieba dzięki hakowi z liną opartemu na fizyce, szybowcom, możliwości swobodnej wspinaczki i większym opcjom mobilności.

Maksymalnie 6 graczy może współpracować w grach hostowanych przez graczy opartych na spójności i doświadczać stale rozwijającego się świata. Po zbudowaniu własnego statku powietrznego za pomocą złożonego systemu budowy statków gracze mogą także razem wznieść się w przestworza i wziąć udział w epickich bitwach z bossami przeciwko gigantycznym latającym wrogom.

Coherence to silnik sieciowy zaprojektowany, aby zmienić sposób tworzenia gier wieloosobowych. Umożliwia programistom uruchomienie prototypów w ciągu kilku minut, umożliwiając studiom dowolnej wielkości szybkie testowanie i tworzenie tytułów dla wielu graczy. Jej otwarta, łatwa w użyciu i wysoce skalowalna oferta ma na celu usunięcie granic w rozwoju gry wieloosobowej i dostarczenie potężnego zestawu narzędzi, z których każdy może skorzystać, od dużych studiów po małe niezależne zespoły.

Założona przez współzałożyciela Playdead Dino Patty I Tadej Gregorić, Cohesion wypuściło na początku tego roku wersję 1.0, wprowadzającą szereg funkcji i innowacji do przestrzeni dla wielu graczy. Aby uzyskać więcej informacji na temat Coherence, jego funkcji i modelu cenowego, Odwiedź stronę internetową spójności.

„Jesteśmy naprawdę podekscytowani faktem, że tak szanowane studio w Bossa Games korzysta z Coherence, aby wprowadzić fascynujący tytuł do świata gry wieloosobowej” – powiedział współzałożyciel Coherence. Dino Patty. „Wykorzystali naszą technologię i wybrali funkcje, które spełniają ich potrzeby, aby ożywić ich wymarzoną grę. Uwolnienie kreatywności naszych użytkowników i uwolnienie ich od poważnych problemów technicznych, które nękają twórców gier wieloosobowych przed osiągnięciem spójności, jest czymś, co szczególnie nas pasjonuje i z czego jesteśmy dumni – właśnie dlatego zbudowaliśmy tę rewolucyjną technologię.

„Nasza strategia kreatywna w Bossa polega na tym, aby gatunek gier typu gracz kontra środowisko w stylu „my kontra świat” był jak najbardziej zabawny dla naszej społeczności, niezależnie od tego, czy gra ona solo, czy ze znajomymi” – powiedział współzałożyciel i gracz Bossa Games . prezydent Henrique Oliveres. „Cohesion zapewnia nam solidny i elastyczny system dla trybu wieloosobowego Lost Skies. Hostując gry lokalnie za pomocą sieci peer-to-peer, Cohesion zapewnia nam solidny, tani i sprawdzony sposób komunikacji, co oznacza, że ​​możemy skupić się na dostarczając graczom ogromny, wciągający i stale rozwijający się świat, który mogą tworzyć i odkrywać razem z nami.” „

O spójności

Uwolnij swój spójny potencjał gry wieloosobowej. Oferujemy doskonały zestaw narzędzi, który zmieni Twój sposób myślenia o funkcjach gry wieloosobowej. Łatwy w konfiguracji, ale pełen głębi, nasz SDK i kod sieciowy udostępniają funkcje gry wieloosobowej wszystkim programistom, niezależnie od wielkości ich zespołu i doświadczenia technicznego. Demokratyzujemy połączone doświadczenia. Miłej zabawy w trybie wieloosobowym!

Świergot: https://twitter.com/coherenceio
Youtube: https://www.youtube.com/@coherenceio
strona internetowa: https://www.coherence.io/
Niezgoda: https://coherence.io/discord

O grach Bossa

Założona w 2010 roku jako Bossa Studios firma Bossa Games jest nagrodzonym nagrodą BAFTA twórcą i wydawcą gier, znanym z tworzenia innowacyjnych gier, takich jak… Jestem chlebem, jestem rybą I Symulator chirurga seria.

Studio, przemianowane na Bossa Games, koncentruje się obecnie na tworzeniu przełomowych doświadczeń w trybie współpracy dla wielu graczy i wykorzystuje swoją wiedzę, aby pomóc wydawcom i właścicielom własności intelektualnej w tworzeniu gier w ramach studia do wynajęcia.

Bossa Games pracuje obecnie nad tytułem dla jednego gracza i dla wielu graczy Zagubione niebo. po więcej informacji: www.bossagames.com.

Uwaga dla redaktorów:

Kontakt z mediami

Plan ataku na rzecz spójności
Chrisa Clarka
[email protected]

zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2242512/coherence_1.jpg
zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2242514/coherence_2.jpg
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/1795447/coherence_Logo.jpg

Spójność źródłowa

READ  Jak zaktualizować Ubuntu 20.04 do 22.04 przed jego oficjalnym wydaniem?

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *