Nicole Kidman odkrywa na scenie swoje „marzenie”.

Nicole Kidman odkrywa na scenie swoje „marzenie”.

Nicole Kidman opowiada o tym, co chce robić po obejrzeniu jej kinowego zwiastuna w AMC

Nicole Kidman opowiada o teatrze AMC

Nicole Kidman otwarcie mówi o tym, co jej zdaniem będzie dobrą kontynuacją jej popularnej reklamy kinowej AMC.

56-letnia zdobywczyni Oscara zasugerowała, że ​​aktorska wersja „We Make Movies Better” mogłaby przenieść się na scenę barów dla gejów, jednocześnie omawiając, co planuje zrobić w przyszłości w ramach współpracy z siecią kin. .

„Moim marzeniem jest znaleźć się na scenie i zrobić to z drag queen” – powiedziała Kidman. „W pewnym momencie powinienem móc to zrobić.”

Wiele królowych znalazło już inspirację w reklamach tej sieci kin, w tym Katya, była uczestniczka Drag Race RuPaul.

Reklama została wyemitowana po pandemii COVID-19 jesienią 2021 r., aby skłonić kinomanów do powrotu do kin, a reklama AMC była wyświetlana przed każdym filmem.

„W pewnym sensie w takim miejscu czujesz się załamany” – powiedziała Kidman na końcu słynnej reklamy.

To była po prostu chęć utrzymania kin przy życiu. „Miałam jedne z najlepszych doświadczeń w kinie” – wyjaśniła Elle.

„Udawałem, że chodzę do szkoły; „Podrobiłabym notatkę i poszłabym do kina” – dodała Kidman.

„To dla mnie bezpieczna przystań, więc myśl, że ich tam nie będzie, nie wchodzi w grę w moim życiu” – kontynuowała.

READ  Emmys 2022: Kiwi Melanie Lynskey tęskni za Yellowjackets, mama jest „złamana”

Tammy Lowe

„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *