Niedostępny produkt w sklepie internetowym też może sprzedawać (infografika)

Czasami każdy sklep musi zmierzyć się z taką sytuacją, że w pewnym momencie brakuje pewnych produktów. Cały czas mamy je w ofercie, ale są niedostępne. Co w takiej sytuacji zrobić? Rzewnie zapłakać i modlić się, że klient kupi coś innego? Nic bardziej mylnego. Stronę produktu niedostępnego można tak przygotować, aby… cały czas dla nas sprzedawała.

Informacja w sklepie internetowym, że dany produkt nie jest aktualnie dostępny to nie tylko marnotrawstwo, ale też niemal pewna utrata klienta, który poszuka produktu u konkurencji. Są jednak sposoby, aby potencjalnego nabywcę zatrzymać na swojej stronie i spróbować o niego powalczyć. Przynajmniej część skusi się na kupno czegoś innego, więc dla nas to zawsze zysk.

Dlatego też nasi partnerzy – Aboutproducts.pl oraz SEMGO przygotowali infografikę na temat tego, jak pokazywać w swoim sklepie produkty niedostępne.

jak-pokazywac-produkty-niedostepne-infografika

Photo credit: Simon Greig Photo / Foter / CC BY-NC-SA