Zapomnij o nagrodach linii lotniczych, podróżni zasługują na nagrodę, aby przetrwać „piekło”

Zapomnij o nagrodach linii lotniczych, podróżni zasługują na nagrodę, aby przetrwać „piekło”

Ze scenariuszem Davida Cohen*

Zawieszenie – Uwięziony w LAX w środku nocy, to, co miało być szczęśliwym powrotem do podróży, staje się piekłem.

Air New Zealand być może zdobyła ostatnio nagrody, ale jej pracownicy byli nieobecni w pracy, gdy David Cohen potrzebował pomocy w znalezieniu alternatywnego lotu.
obrazek: Francja Agencja prasowa

Zbliżała się północ, a ja stałem w pechowym miejscu na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles, gdy usłyszałem, że linie Air New Zealand poradziły sobie znakomicie w swoim ostatnim Nagrody za doskonałość.

Mimo, że została nazwana Best Premium Airlines i Best Budget Airline, liczyłam na pomoc po tym, jak spóźniłam się na lot zarezerwowany w Air New Zealand (lub jednej lub innej z jej partnerskich linii lotniczych) podczas lotu międzynarodowego.Cztery tygodnie.

Niestety, nie udało się znaleźć nikogo z nagradzanej linii lotniczej, który pomógłby rozwiązać problem, który o tak późnej porze polegał nie tylko na zdobyciu alternatywnego lotu, ale także na znalezieniu dachu na noc.

Jasne, przewoźnik ma dedykowaną infolinię, ale to niewiele pomogło: Średni czas oczekiwania na rozmowę z agentem wynosił około czterech godzin.

Witamy w cudownym świecie podróży międzynarodowych w czasach Covid-19.

Każdy, kto śledzi te rzeczy – w tym mistrz Kiwi odwiedzający przyjaciół, kolegów i krewnych za granicą – będzie już wiedział coś o Chaos panujący obecnie w branży turystycznej.

Na całym świecie sektor jęczy pod ciężarem „podróży zemsty”, ponieważ miliony pasażerów nie mogą się doczekać powrotu do nieba.

W całej Europie, a w szczególności w Wielkiej Brytanii, sektor ten znajduje się w kryzysie, ponieważ z jednej strony zmaga się z tsunami stłumionego popytu ze strony klientów, a z drugiej z poważnym niedoborem siły roboczej, spowodowanym po części przez czystą głupotę przemysłu. Decyzja o zwolnieniu milionów miejsc pracy w najciemniejszych miesiącach pandemii.

Te załogowe wąskie gardła wywołały coś, co miało być wielkim ożywieniem branży lotniczej po pandemii, co spowodowało, że Tracisz 400 miliardów dolarów z powodu zamknięć i ograniczeń w podróży.

Nowa Zelandia nie była też odporna na skutki napływu, takie jak: raporty lokalne Od zagubionego bagażu, utraconych połączeń i nieistniejących usług oddzwaniania.

Prezes Air New Zealand Greg Foran opisał obecny okres jako… „Ciężki czas dla wszystkich”.

To, co miało być (półkulą północną) latem szczęśliwego powrotu do podróży, można najlepiej opisać jako sezon z piekła.

Linie lotnicze, lotniska i rządy oskarżają się nawzajem o wzięcie ostatecznej odpowiedzialności za fiasko, ale tak naprawdę jest wystarczająco dużo winy za wszystkich.

Weźmy na przykład Heathrow, najbardziej ruchliwe lotnisko w Wielkiej Brytanii, na które w ciągu ostatniego miesiąca przylatywałem lub wylatywał cztery razy. Każda wizyta przewyższała ostatnią pod względem ogólnego szaleństwa.

Torby są widoczne niezmontowane w poczekalni Three Baggage Recovery Lounge na lotnisku Heathrow, na zachód od Londynu, 8 lipca 2022 r. – W środę British Airways odwołały kolejne 10 300 lotów krótkodystansowych do końca października, ponieważ branża lotnicza zmaga się z brakami personelu i rosnącym popytem.  Epidemia się cofa.  (Zdjęcie: Paul Ellis/AFP)

Nieodebrany bagaż na lotnisku Heathrow na początku tego miesiąca, ponieważ linie lotnicze próbują radzić sobie z brakiem personelu i dużym zapotrzebowaniem na podróże.
obrazek: Francja Agencja prasowa

Mój niedawny lot Virgin Atlantic z Londynu do Los Angeles w zeszłym tygodniu wydawał się wyjątkowy.

Wstępny proces rejestracji trwał około czterech godzin; Kontrole bezpieczeństwa wymagały jeszcze około dwóch godzin. Potem sam lot został opóźniony o kolejne 90 minut, ponieważ, jak wyjaśnił kapitan, tylko dwóch bagażowych pracowało nad załadowaniem w pełni zarezerwowanego gigantycznego samolotu.

Po przybyciu do Kalifornii poproszono mnie o telefon do linii Air New Zealand, aby poprosić o nowy lot do Auckland, a lot odbyłem już dawno temu.

READ  Czy ceny domów osiągnęły szczyt? Nowy raport CoreLogic ujawnia ich przeznaczenie

Pieniądze, które zapłaciłem za bilet za pośrednictwem biura podróży (które samo stwierdziło, że nie jest w stanie skontaktować się z Air New Zealand) wydaje się być postrzegane jako darowizna, co jest interesujące, ponieważ Air New Zealand wydaje się również uważać, że to organizacja charytatywna, kiedy zadzwonili personel do mnie Poświęć swój czas Ostatnio na lotniskach.

Ze względu na niemożność dotarcia do kogokolwiek w Air New Zealand, ostatecznie zapłaciłem za dodatkowe noce zakwaterowania i musiałem kupić zupełnie nowy bilet, aby polecieć z powrotem do Nowej Zelandii przez Hawaje.

Na szczęście przynajmniej zarezerwowany przeze mnie lot dotarł do Auckland.

Niestety, z powodu okoliczności przypuszczalnie niezależnych od Air New Zealand, lot łączony do Wellington został odwołany. I tak znajomy cyrk zaczął się od nowa.

Za takie rzeczy musi być jakaś nagroda.

*David Cohen jest dziennikarzem z Wellington, który często pisze o podróżach.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *