„Autentyczność jest powodem, dla którego to działa”: jak… należy zadbać o zbudowanie 3,6 miliona globalnej marki z Nowej Zelandii Salony

„Autentyczność jest powodem, dla którego to działa”: jak… należy zadbać o zbudowanie 3,6 miliona globalnej marki z Nowej Zelandii Salony
W drugim odcinku Generally Famous Simon Bridges rozmawiał z jedną z wiodących cyfrowych przedsiębiorców Aotearoa, Lucy Blakiston, współzałożycielką globalnego biuletynu

Katarzyna George/Personel

W drugim odcinku „Generally Famous” Simon Bridges rozmawiał z jednym z czołowych przedsiębiorców cyfrowych Aotearoa, Lucy Blakiston, współzałożycielką globalnego biuletynu, podcastu i marki mediów społecznościowych „Shit You Should Care About”, która ma 3,6 miliona obserwujących.

Ogólnie rzecz biorąc, Famous z dumą Ci prezentuje Magazyn handlowy

Współzałożycielka „S…You Should Care about”, Lucy Blackstone, rozmawia z Simonem Bridgesem o sukcesie i przejrzystości oraz o tym, że chociaż codziennie rozmawia z milionami, prawdopodobnie nie będzie w stanie kupić domu w Aotearoa.

Lucy Blackstone uważa, że ​​pochodzenie z małego miasteczka – a dokładniej z Blenheim – przyczyniło się do jej sukcesu S… powinieneś się troszczyć, InstagramA marka podcastów i newsletterów, którą założyłem z dwoma przyjaciółmi w 2018 roku, ma teraz ponad 3,6 miliona odbiorców.

Powiedziała: „Trzech założycieli S… powinieneś się nimi zająć – ja, Ruby (Edwards) i Liv (Mercer) – byliśmy najlepszymi kumplami odkąd mieliśmy około piętnastu lat”. Simon Bridges, gospodarz podcastów, który stał się MP W ostatnim odcinku Pokaz nowych rzeczy, popularne w ogóle.

„Myślę, że przebywanie w małym mieście, kiedy nie ma zbyt wiele do roboty, sprawia, że ​​prowadzisz wszystkie te wielkie egzystencjalne rozmowy i razem planujesz biznesy”.

Czytaj więcej:
* Strona na Instagramie z 2,4 milionami obserwujących z Blenheim w Nowej Zelandii
* Summertime Renault Eric Murray: basen i pole golfowe

Trio koncentruje się teraz na podcastach i biuletynach, jednocześnie kontynuując prowadzenie bardzo popularnego Instagrama, który śledzą wszyscy, od Joe Rogana po Arianę Grande i Cory Bookera.

Początkowym pomysłem było napisanie bloga: „Pomyśleliśmy, że tak, napiszemy bloga – każdy z nas – trzy artykuły tygodniowo”. Aż pewnego dnia Blackstone postanowił zrobić kilka zrzutów ekranu z czegoś, co napisałem, napisać komentarz i użyć „Instagram jako informacji zamiast po prostu ładnych zdjęć”. I to było „podczas gdy influencerzy krążyli po moim kanale, próbując sprzedać rzeczy – wiesz, trenerzy talii i wybielanie zębów”.

READ  Niezadowolenie z powodu zalecenia Oakland Transport, że klient powinien jechać samochodem lub chodzić na koncerty Eltona Johna

Czy jesteś obrzydliwie bogaty?

Podczas ogólnie znanego czatu Bridges zapytał Blackstone, czy stałaby się „brudnie bogata” z powodu siły tak ogromnej publiczności. – Nie, N. Och – odpowiedziała szybko i zdecydowanie. „Kolejne konta nie są warte dolarów”.

„Prawdopodobnie w ogóle nie będę właścicielem domu” – dodała Blackstone, która wyjaśniła w podcaście, dlaczego nie robi zdjęć PR.

„Muszę odmówić wielu ofertom marek, które przychodzą do mojej skrzynki odbiorczej ze względu na sposób, w jaki postrzegam świat i S… musisz dbać o moralne stanowisko w wielu sprawach. Ale nie zawsze dzieje się tak dlatego, „Nie zgadzam się z firmą, tak wielu Ones, ponieważ nie chcę, aby nasza platforma składała się w 50% z reklam, w 50% z dobrej treści, więc wolę zrobić coś prawdziwego i znaczącego z jedną organizacją”.

Pierwotnym pomysłem było napisanie bloga:

Ricky Wilson/Personel

Początkowym pomysłem było napisanie bloga: „Pomyśleliśmy, że tak, napiszemy bloga – każdy z nas – trzy artykuły tygodniowo”, mówi Blackstone.

Około połowa odbiorców marki jest w Ameryce – i wydaje się, że podoba im się „skandaliczny” i „humorystyczny” styl kiwi. Blackstone uwielbia też edukować swoich zwolenników o realiach Nowej Zelandii.

„Kiedy piszemy o Nowej Zelandii, możemy rozbić iluzję, że jesteśmy właśnie taką idealną Narnią. Myślę, że ludzie lubią wiedzieć, że mamy wiele takich samych problemów.”

Ostatecznie Blackstone przypisuje sukces autentyczności: „Dostajesz to, co widzisz i słyszysz… To znaczy, ciągle popełniam mnóstwo błędów, a potem muszę się z nich uczyć w naprawdę publiczny sposób, co zawsze robię, ale ja uważam, że przejrzystość i autentyczność są powodem jego sukcesu”.

A co dalej dla S…czy masz się kłopotać? „Nie mamy żadnych szalonych celów, aby rozwinąć biznes. Chcielibyśmy najpierw zachować przyjaźń, a dopiero potem biznes.”

Aby usłyszeć pełny wywiad, w którym omawiali wszystko, od Harry’ego Stylesa po dlaczego Bridges nie dołączył do TikTok, przejdź do stuff.co.nz/generallyfamous. Ogólnie rzecz biorąc, Gwiazdy stanowią nowy rozdział w życiu Bridgesa – co tydzień rozmawia z ogólnie znanym gościem – ale zawsze interesującym – o życiu, miłości i tym, co ich wyróżnia. Możesz nadrobić zaległości w programie w Apple, Spotify i wszystkich innych aplikacjach do podcastów. Nowe odcinki dostępne od 5 rano w każdą środę.

READ  Beyoncé szczerze opowiada o swoich wcześniejszych zmaganiach z pozytywnym wizerunkiem ciała

Tammy Lowe

„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *