„Autentyczność jest powodem, dla którego to działa”: jak… należy zadbać o zbudowanie 3,6 miliona globalnej marki z Nowej Zelandii Salony

„Autentyczność jest powodem, dla którego to działa”: jak… należy zadbać o zbudowanie 3,6 miliona globalnej marki z Nowej Zelandii Salony
W drugim odcinku Generally Famous Simon Bridges rozmawiał z jedną z wiodących cyfrowych przedsiębiorców Aotearoa, Lucy Blakiston, współzałożycielką globalnego biuletynu

Katarzyna George/Personel

W drugim odcinku „Generally Famous” Simon Bridges rozmawiał z jednym z czołowych przedsiębiorców cyfrowych Aotearoa, Lucy Blakiston, współzałożycielką globalnego biuletynu, podcastu i marki mediów społecznościowych „Shit You Should Care About”, która ma 3,6 miliona obserwujących.

Ogólnie rzecz biorąc, Famous z dumą Ci prezentuje Magazyn handlowy

Współzałożycielka „S…You Should Care about”, Lucy Blackstone, rozmawia z Simonem Bridgesem o sukcesie i przejrzystości oraz o tym, że chociaż codziennie rozmawia z milionami, prawdopodobnie nie będzie w stanie kupić domu w Aotearoa.

Lucy Blackstone uważa, że ​​pochodzenie z małego miasteczka – a dokładniej z Blenheim – przyczyniło się do jej sukcesu S… powinieneś się troszczyć, InstagramA marka podcastów i newsletterów, którą założyłem z dwoma przyjaciółmi w 2018 roku, ma teraz ponad 3,6 miliona odbiorców.

Powiedziała: „Trzech założycieli S… powinieneś się nimi zająć – ja, Ruby (Edwards) i Liv (Mercer) – byliśmy najlepszymi kumplami odkąd mieliśmy około piętnastu lat”. Simon Bridges, gospodarz podcastów, który stał się MP W ostatnim odcinku Pokaz nowych rzeczy, popularne w ogóle.

„Myślę, że przebywanie w małym mieście, kiedy nie ma zbyt wiele do roboty, sprawia, że ​​prowadzisz wszystkie te wielkie egzystencjalne rozmowy i razem planujesz biznesy”.

Czytaj więcej:
* Strona na Instagramie z 2,4 milionami obserwujących z Blenheim w Nowej Zelandii
* Summertime Renault Eric Murray: basen i pole golfowe

Trio koncentruje się teraz na podcastach i biuletynach, jednocześnie kontynuując prowadzenie bardzo popularnego Instagrama, który śledzą wszyscy, od Joe Rogana po Arianę Grande i Cory Bookera.

Początkowym pomysłem było napisanie bloga: „Pomyśleliśmy, że tak, napiszemy bloga – każdy z nas – trzy artykuły tygodniowo”. Aż pewnego dnia Blackstone postanowił zrobić kilka zrzutów ekranu z czegoś, co napisałem, napisać komentarz i użyć „Instagram jako informacji zamiast po prostu ładnych zdjęć”. I to było „podczas gdy influencerzy krążyli po moim kanale, próbując sprzedać rzeczy – wiesz, trenerzy talii i wybielanie zębów”.

READ  Oscary 2023 kpi z księcia Harry'ego i Meghan Markle po parodii "South Park".

Czy jesteś obrzydliwie bogaty?

Podczas ogólnie znanego czatu Bridges zapytał Blackstone, czy stałaby się „brudnie bogata” z powodu siły tak ogromnej publiczności. – Nie, N. Och – odpowiedziała szybko i zdecydowanie. „Kolejne konta nie są warte dolarów”.

„Prawdopodobnie w ogóle nie będę właścicielem domu” – dodała Blackstone, która wyjaśniła w podcaście, dlaczego nie robi zdjęć PR.

„Muszę odmówić wielu ofertom marek, które przychodzą do mojej skrzynki odbiorczej ze względu na sposób, w jaki postrzegam świat i S… musisz dbać o moralne stanowisko w wielu sprawach. Ale nie zawsze dzieje się tak dlatego, „Nie zgadzam się z firmą, tak wielu Ones, ponieważ nie chcę, aby nasza platforma składała się w 50% z reklam, w 50% z dobrej treści, więc wolę zrobić coś prawdziwego i znaczącego z jedną organizacją”.

Pierwotnym pomysłem było napisanie bloga:

Ricky Wilson/Personel

Początkowym pomysłem było napisanie bloga: „Pomyśleliśmy, że tak, napiszemy bloga – każdy z nas – trzy artykuły tygodniowo”, mówi Blackstone.

Około połowa odbiorców marki jest w Ameryce – i wydaje się, że podoba im się „skandaliczny” i „humorystyczny” styl kiwi. Blackstone uwielbia też edukować swoich zwolenników o realiach Nowej Zelandii.

„Kiedy piszemy o Nowej Zelandii, możemy rozbić iluzję, że jesteśmy właśnie taką idealną Narnią. Myślę, że ludzie lubią wiedzieć, że mamy wiele takich samych problemów.”

Ostatecznie Blackstone przypisuje sukces autentyczności: „Dostajesz to, co widzisz i słyszysz… To znaczy, ciągle popełniam mnóstwo błędów, a potem muszę się z nich uczyć w naprawdę publiczny sposób, co zawsze robię, ale ja uważam, że przejrzystość i autentyczność są powodem jego sukcesu”.

A co dalej dla S…czy masz się kłopotać? „Nie mamy żadnych szalonych celów, aby rozwinąć biznes. Chcielibyśmy najpierw zachować przyjaźń, a dopiero potem biznes.”

Aby usłyszeć pełny wywiad, w którym omawiali wszystko, od Harry’ego Stylesa po dlaczego Bridges nie dołączył do TikTok, przejdź do stuff.co.nz/generallyfamous. Ogólnie rzecz biorąc, Gwiazdy stanowią nowy rozdział w życiu Bridgesa – co tydzień rozmawia z ogólnie znanym gościem – ale zawsze interesującym – o życiu, miłości i tym, co ich wyróżnia. Możesz nadrobić zaległości w programie w Apple, Spotify i wszystkich innych aplikacjach do podcastów. Nowe odcinki dostępne od 5 rano w każdą środę.

READ  Wzruszony król Karol odbył z Kate „od serca” lunch, zanim ogłosił diagnozę raka

Tammy Lowe

„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *