Linia łapie pasażerów, którzy narzekają na swoje miejsce w „oknie”

Linia łapie pasażerów, którzy narzekają na swoje miejsce w „oknie”
Zespół mediów społecznościowych Ryanaira był ostatnio nieco podejrzany.

Jason Alden/Bloomberg

Zespół mediów społecznościowych Ryanaira był ostatnio nieco podejrzany.

Pasażer lecący niedawno Ryanairem, który skarżył się na swoje miejsce w „oknie”, otrzymał mniej niż poważną odpowiedź od tanich linii lotniczych.

post na Twitterze, Umieść tweeta „Poważnie, Ryanair”, napisał, „zapłaciłem za miejsce przy oknie”. Obok pokazałem zdjęcie drzwi do kabiny.

W odpowiedzi Ryanair użył odrobiny Microsoft Paint, aby podświetlić małe okno na drzwiach wyjściowych.

Jak zwykle w mediach społecznościowych, komentatorzy byli podzieleni co do odpowiedzi.

Czytaj więcej:
* Awaria komputera powoduje chaos na lotnisku w Dublinie, ponieważ Aer Lingus odwołuje dziesiątki lotów
* „Najbrudniejszy lot w historii” Ale czy linia lotnicza lub pasażerowie najbardziej się mylą?

Jeden z tysięcy komentarzy pod postem brzmiał: „Na Ryanair prawie nic nie płacisz, więc dostajesz to, za co płacisz”.

„Zapłaciłem za okno i dostałem rząd wyjścia awaryjnego, w czym problem?” był inny.

„Dlatego już nigdy więcej nie polecę Ryanairem!” To była smutniejsza odpowiedź.

Wygląda na to, że zespół mediów społecznościowych Ryanair był ostatnio w podejrzanym nastroju.

ostatni weekend Awaria komputera dotknęła jego głównego irlandzkiego rywala, Aer Lingus, Spowodowało to ogromne kolejki pasażerów, ponieważ loty zostały odwołane w budynku terminalu na lotnisku w Dublinie. Ryanair opublikował zdjęcie spokojniejszej sceny na terminalu, z którego korzysta.

Ryanair był ostatnio w wiadomościach z powodu tego, co było Został opisany jako „najbrudniejsza jazda”.

Film TikTok o samolocie lecącym do Hiszpanii z Umieść tweeta Obejrzano go ponad 2 miliony razy. Klip zatytułowany „Unikaj Ryanaira” pokazuje coś, co wygląda jak chipsy i krakersy porozrzucane na podłodze.

Podpis w filmie brzmiał: „Jeździliśmy najbrudniejszym lotem Ryanaira w historii… Personel pokładowy powiedział nam, że nie sprząta między lotami”.

W oświadczeniu do niezależnyRzecznik Ryanair powiedział: „Nasz samolot jest czyszczony podczas każdej zmiany”.

READ  Koszty utrzymania: Dane sugerują, że wskaźniki inflacji nie doceniają prawdziwego bólu Nowej Zelandii

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *