Linia łapie pasażerów, którzy narzekają na swoje miejsce w „oknie”

Linia łapie pasażerów, którzy narzekają na swoje miejsce w „oknie”
Zespół mediów społecznościowych Ryanaira był ostatnio nieco podejrzany.

Jason Alden/Bloomberg

Zespół mediów społecznościowych Ryanaira był ostatnio nieco podejrzany.

Pasażer lecący niedawno Ryanairem, który skarżył się na swoje miejsce w „oknie”, otrzymał mniej niż poważną odpowiedź od tanich linii lotniczych.

post na Twitterze, Umieść tweeta „Poważnie, Ryanair”, napisał, „zapłaciłem za miejsce przy oknie”. Obok pokazałem zdjęcie drzwi do kabiny.

W odpowiedzi Ryanair użył odrobiny Microsoft Paint, aby podświetlić małe okno na drzwiach wyjściowych.

Jak zwykle w mediach społecznościowych, komentatorzy byli podzieleni co do odpowiedzi.

Czytaj więcej:
* Awaria komputera powoduje chaos na lotnisku w Dublinie, ponieważ Aer Lingus odwołuje dziesiątki lotów
* „Najbrudniejszy lot w historii” Ale czy linia lotnicza lub pasażerowie najbardziej się mylą?

Jeden z tysięcy komentarzy pod postem brzmiał: „Na Ryanair prawie nic nie płacisz, więc dostajesz to, za co płacisz”.

„Zapłaciłem za okno i dostałem rząd wyjścia awaryjnego, w czym problem?” był inny.

„Dlatego już nigdy więcej nie polecę Ryanairem!” To była smutniejsza odpowiedź.

Wygląda na to, że zespół mediów społecznościowych Ryanair był ostatnio w podejrzanym nastroju.

ostatni weekend Awaria komputera dotknęła jego głównego irlandzkiego rywala, Aer Lingus, Spowodowało to ogromne kolejki pasażerów, ponieważ loty zostały odwołane w budynku terminalu na lotnisku w Dublinie. Ryanair opublikował zdjęcie spokojniejszej sceny na terminalu, z którego korzysta.

Ryanair był ostatnio w wiadomościach z powodu tego, co było Został opisany jako „najbrudniejsza jazda”.

Film TikTok o samolocie lecącym do Hiszpanii z Umieść tweeta Obejrzano go ponad 2 miliony razy. Klip zatytułowany „Unikaj Ryanaira” pokazuje coś, co wygląda jak chipsy i krakersy porozrzucane na podłodze.

Podpis w filmie brzmiał: „Jeździliśmy najbrudniejszym lotem Ryanaira w historii… Personel pokładowy powiedział nam, że nie sprząta między lotami”.

W oświadczeniu do niezależnyRzecznik Ryanair powiedział: „Nasz samolot jest czyszczony podczas każdej zmiany”.

READ  Ford przedstawia nową generację Ranger Out

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *