Zamieszanie wokół statusu lotniska w Auckland powoduje chaos wśród podróżujących za granicę

Zamieszanie wokół statusu lotniska w Auckland powoduje chaos wśród podróżujących za granicę

the Powodzie w Auckland Powoduje to zamieszanie i duże opóźnienia dla podróżnych z całego świata, ponieważ jedna linia lotnicza początkowo informuje klientów, że lotnisko będzie zamknięte przez miesiąc.

Para z Wellington, Martin i Pei Ling, powiedzieli, że są sfrustrowani mylącymi komunikatami, które otrzymali od niemieckiej linii lotniczej Lufthansa, która z kolei obwiniła lotnisko Auckland za nieporozumienie.

Para była na pięciotygodniowych wakacjach w Kalifornii i Europie, aby świętować 20. rocznicę i miała lecieć do domu Lufthansą z Frankfurtu przez Singapur do Auckland.

Jednak czterdzieści minut przed planowanym lotem załoga Lufthansy poinformowała parę, że lot z Singapuru do Auckland został odwołany.

Czytaj więcej:
* „Zarezerwowaliśmy wszystkie te cudowne rzeczy”: odwołania lotów i nieporęczne trasy pozostawiają brytyjską rodzinę w zawieszeniu
* Raport o sytuacji epidemii Covid-19: Co się stało dzisiaj, we wtorek, 14 grudnia
* Koronawirus: Samolot Lufthansy żegna się z samolotem na małej wysokości nad Auckland

Para powiedziała, że ​​pasażerowie, których to dotyczy, zdecydowali się polecieć do Singapuru, ale kiedy dotarli do bramki wejścia na pokład, odmówiono im wjazdu i poinformowano, że lotnisko w Auckland będzie zamknięte przez miesiąc.

Powiedzieli, że zostali następnie zakwaterowani w hotelu na noc bez bagażu, tylko po to, by następnego ranka znaleźć bagaż bez opieki na lotnisku – obok wózka do odbioru bagażu.

Lyings powiedział, że personel Lufthansy wciąż widział, że lotnisko w Auckland będzie zamknięte przez miesiąc w kasie biletowej, a pasażerowie zostaną wysłani na londyńskie Heathrow.

Martin i Pei Ling stanęli w obliczu chaosu i zamieszania po tym, jak Lufthansa odwołała jej lot zamiast go zwrócić.

Martin Ling/Personel

Martin i Pei Ling stanęli w obliczu chaosu i zamieszania po tym, jak Lufthansa odwołała jej lot zamiast go zwrócić.

W żadnym momencie lotnisko nie doradzało pasażerom ani światowemu przemysłowi lotniczemu zamknięcia linii lotniczej na miesiąc, powiedział rzecznik lotniska w Auckland.

Stwierdzono, że są w „stałej komunikacji” ze swoimi partnerami lotniczymi za pośrednictwem globalnego systemu Notification for Air Missions (NOTAM), w którym szybko i dokładnie powiadamiają o wszelkich zakłóceniach lub zmianach mających wpływ na normalne usługi.

READ  Trybunał rozjemczy nakazuje zwrot pieniędzy po tym, jak małżeństwo starszych osób zostało zmuszone do zapłacenia 35 000 dolarów za usługę przycinania drzew

Od godziny 18:00 w piątek wydano serię komunikatów NOTAM informujących linie lotnicze o zamknięciu pasa startowego, początkowo z powodu uszkodzenia oświetlenia pasa startowego spowodowanego przybyciem samolotu, zanim zalanie terminalu wymagało całkowitego zamknięcia do północy w piątek.

Następnie zalecono im zamknięcie pasa startowego dla międzynarodowych samolotów pasażerskich do południa w sobotę późnym wieczorem, powiedział rzecznik. Został przedłużony do 4:30 rano w niedzielę.

„Jakiekolwiek rady dotyczące zamknięcia lotniska w Auckland na miesiąc nie opierają się na informacjach dostarczonych przez lotnisko w Auckland” – powiedziała.

Powodzie spowodowały spustoszenie w ruchu międzynarodowym.

Sarah Crouch / Wprowadzenie

Powodzie spowodowały spustoszenie w ruchu międzynarodowym.

Kiedy Lines wylądowali w Londynie, dowiedzieli się, że pierwotny lot Lufthansy z Singapuru do Auckland był zarezerwowany na pokładzie, przyleciał i wyląduje o 11:27 w niedzielę, dwie godziny po pierwotnym rozkładzie.

Sfrustrowany Ling powiedział, że personel Lufthansy w Londynie był życzliwy i powiedział im, że „lotnisko Auckland nie dostarcza wystarczających informacji o sytuacji”.

Para poleci teraz do Christchurch trzy dni później niż pierwotnie planowali.

Na lotnisku w Los Angeles Erin Blake i kilkuset pasażerów Air New Zealand lotu NZ3 lecącego do Auckland utknęło w martwym punkcie po odwołaniu lotu. Blake i inni pasażerowie wrócili na lotnisko w niedzielę rano za radą personelu Air New Zealand, ale nie znaleźli nikogo, kto mógłby ich powitać.

Pasażerowie nie mogli również skontaktować się telefonicznie z działem pomocy Air New Zealand, a niektóre osoby były przetrzymywane nawet przez dziewięć godzin.

Pomimo długiego oczekiwania na informacje Blake powiedział, że morale jest dobre, a „piosenki lały się strumieniami”.

W ciągu ostatnich dwóch dni odwołano 20 lotów międzynarodowych.

rzeczy

W ciągu ostatnich dwóch dni odwołano 20 lotów międzynarodowych.

Dyrektor ds. operacyjnych i bezpieczeństwa Air New Zealand, kapitan David Morgan, powiedział, że międzynarodowe loty przylatujące i odlatujące z Auckland są na dobrej drodze do wznowienia od niedzielnego popołudnia.

READ  Lody z łososiem w sklepie Epsom „wyglądają jak karma dla kotów, ale w dobrym tego słowa znaczeniu”

„Ponieważ linia lotnicza pracuje nad przetwarzaniem zaległości klientów i lotów, priorytetem jest jak najszybsze pozyskanie klientów, którzy zostali zakłóceni od czasu zamknięcia lotniska”.

Morgan powiedział, że wiedział, że nie jest to łatwy proces dla klientów z długim czasem oczekiwania w call center Air New Zealand. Wczoraj linia lotnicza wykonała ponad 31 500 połączeń w porównaniu do 4600 w poprzednią sobotę.

„Ale poza drużyną robi, co w jego mocy”.

Aby pomóc klientom w samodzielnym wyżywieniu, linia lotnicza dodała dodatkową funkcję do swojej funkcji zarządzania rezerwacjami, umożliwiając klientom, którzy zarezerwowali jedną z usług Air New Zealand, możliwość zmiany rezerwacji odwołanego lotu międzynarodowego w ciągu następnych 20 dni – przedłużenie o 10 dni ze względu na ograniczoną pojemność.

W niedzielę Air New Zealand lot 13 wystartuje, a lot 15 przyleci na międzynarodowe lotnisko w Auckland.

Linia lotnicza radzi osobom podróżującym w trybie pilnym od teraz do 30 stycznia, aby skorzystały z jej polityki elastyczności.

W sobotę i niedzielę odwołano 20 lotów międzynarodowych z Melbourne, Szanghaju, Rarotonga, Los Angeles, Honolulu, Dallas-Fort Worth, Tokio, Seulu, San Francisco, Tajpej i Sydney.

Port lotniczy Christchurch w piątek wieczorem i sobotę rano otrzymał dużą liczbę lotów z przekierowaniem.

Obrona Cywilna i Czerwony Krzyż przywiozły zaopatrzenie dla osób, które w sobotnią noc musiały spać na stacji.

Rzecznik lotniska powiedział, że nie spodziewa się, że dzisiaj będzie trasa lotu.

Skontaktowano się z Lufthansą w celu uzyskania komentarza.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *