Co wiemy do tej pory o „flagowym” silniku hybrydowym Toyoty

Co wiemy do tej pory o „flagowym” silniku hybrydowym Toyoty
Hilux Hybrid ma tendencję do zmiany segmentu pojazdów użytkowych, ale czy będzie miał taki sam wpływ jak systemy hybrydowe w Corolli i RAV4 Toyoty, dopiero się okaże.

dostarczone

Hilux Hybrid ma tendencję do zmiany segmentu pojazdów użytkowych, ale czy będzie miał taki sam wpływ jak systemy hybrydowe w Corolli i RAV4 Toyoty, dopiero się okaże.

Ten artykuł ukazał się pierwotnie Motoringnz.com

Szczegóły dotyczące układu napędowego w pierwszym Toyocie Hilux z napędem hybrydowym, który został wczoraj potwierdzony na rynku nowozelandzkim, nadal napływają z dwóch biur japońskiej marki w Australii.

Toyota Australia wyjaśniła, że ​​48-woltowy system, który zbliża się do jednotonażu, zapewni jedynie skromną oszczędność paliwa, znacznie poniżej bardziej zaawansowanej technologii w pełni hybrydowej, która trafia do samochodów osobowych tej marki.

Być bardziej podstawowym niż hybrydowa benzyna „Synergy Drive” samochodów Lexus i Toyota. Zwykle zużywają od 40 do 50 procent mniej paliwa niż równoważne modele napędzane wyłącznie benzyną.

Marka poinformowała tam w rozmowie z mediami, że montaż w miarę lekkiego diesla w modelu Hilux zmniejszy zużycie paliwa o 10%.

Toyota New Zealand oferuje obecnie tylko jednosilnikowy Hilux;  Niezawodny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności 2,8 litra.

dostarczone

Toyota New Zealand oferuje obecnie tylko jednosilnikowy Hilux; Niezawodny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności 2,8 litra.

Zgodnie z tymi obliczeniami modele z podwójną kabiną i napędem na wszystkie koła, o których mówi się, że otrzymają ten bieg, mogą oferować średnie zużycie paliwa na poziomie około 7,6 l/100 km, w porównaniu do 8,4 l/100 km podanego dla wariantu w obecnym formacie, zgodnie z tamtejszą analizą.

Outlet Drive Australia sugeruje, że właśnie dlatego Toyota Australia przestała nazywać ją hybrydą, jak zdecydowała się Toyota New Zealand, w szczególności unikając używania tego słowa w swoich materiałach marketingowych – ponownie odchodząc od podejścia Nowej Zelandii do materiałów, które są Podziel się tym z mediami Tutaj.

Joshua Dowling, krajowy redaktor działu motoryzacyjnego Drive, pisze: „Drive rozumie, że kierownictwo Toyoty w Australii przez ostatnie 12 miesięcy debatowało, jak nazwać technologię, i nie chce zaszkodzić reputacji, którą zbudowała dzięki szerokiej gamie benzynowych samochodów hybrydowych. ”.

READ  Brokerzy zaczekali do zakończenia sprzedaży, zanim ujawnili, że potrzebne naprawy warte są 100 000 dolarów

dostarczone

Ujawniono, że Toyota Tundra 2022 będzie rywalizować z Fordem F-150 i Ramem 1500.

W swoim wczorajszym briefingu dla mediów Toyota Australia konsekwentnie określała tę poprawę jako „technologię 48 V”.

Z drugiej strony Toyota New Zealand zamieściła komunikat prasowy „Hybrid Hilux potwierdzony dla Nowej Zelandii na początku 2024 r.” i ograniczyła temat, w tym bezpośredni cytat lokalnego dyrektora generalnego Neeraja Lali.

Nad wodą, tak jak tutaj, nie podano wartości mocy, momentu obrotowego i emisji CO2.

Obecny turbodiesel Hilux 4×4 z podwójną kabiną ma moc 150 kW przy 3400 obr./min i moment obrotowy 500 Nm w zakresie od 1600 do 2800 obr./min. Emituje 220 gramów dwutlenku węgla na 100 kilometrów.

Jedynym obecnie sprzedawanym silnikiem ze zelektryfikowanym układem napędowym jest w pełni elektryczny LDV eT60.

Sara Heringa

Jedynym obecnie sprzedawanym silnikiem ze zelektryfikowanym układem napędowym jest w pełni elektryczny LDV eT60.

Toyota New Zealand odmówiła wczoraj podania, ile sprzedawanych tu wariantów Hiluxa będzie wyposażonych w rzędowy turbodiesel o pojemności 2,8 litra, który obejmuje czterocylindrowy silnik serii 1GD-FTV i sześciobiegową automatyczną skrzynię biegów AC60F z dodatkowym napięciem 48 V. . Akumulator, mały generator elektryczny i inne elementy.

W Australii są tylko dwa samochody, oba z podwójnym napędem na cztery koła, w modelach SR5 i Rogue. Australijski Łotr jest tutaj odpowiednikiem krążownika SR5.

Toyota w Australii nigdy nie poruszyła tematu Hiluxa w innym hybrydowym układzie napędowym typu plug-in, który wydaje się być połączeniem większego silnika elektrycznego z 2,4-litrowym silnikiem benzynowym z większym akumulatorem. To ma zadebiutować w Ameryce Północnej w przyszłym roku w Tacoma, bliskim kuzynie Hiluxa w USA.

Zapytano o to lokalne ramię Toyoty. „W tym momencie mogę potwierdzić, że nie ma planów debiutu nowej 2,4-litrowej benzynowej Tacomy w Hiluxie” — odpowiedziała Sarah Kate Sinclair, specjalistka ds. komunikacji i marketingu.

Oczekuje się, że zupełnie nowy Mitsubishi Triton będzie kolejną kabiną w ofercie z jakąś formą elektryfikacji.

dostarczone

Oczekuje się, że zupełnie nowy Mitsubishi Triton będzie kolejną kabiną w ofercie z jakąś formą elektryfikacji.

Podczas gdy Toyota New Zealand zapewniła, że ​​jedną z atrakcji tej technologii jest to, że nie wpływa ona na zdolność pojazdu do jazdy w terenie ani na zdolność holowania, Australia sugeruje, że dodatkowy ciężar, jaki zapewnia, może prowadzić do zmniejszenia ładowność.

READ  Wykres czystego samochodu: sekretarz ds. transportu NZTA Michael Wood obwinia dealerów za wykorzystywanie niewiarygodnych danych

Dostępność w Australii wydaje się być zgodna z harmonogramem uruchomienia w Nowej Zelandii, przy czym oba rynki twierdzą, że technologia będzie dostępna w pierwszej połowie 2024 roku.

Hilux jest najlepiej sprzedającym się samochodem w Australii, wyprzedzając Forda Rangera, ale tutaj role się odwracają, a Blue Oval prawie zawsze wychodzi na wierzch każdego miesiąca.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *