Co wiemy do tej pory o „flagowym” silniku hybrydowym Toyoty

Co wiemy do tej pory o „flagowym” silniku hybrydowym Toyoty
Hilux Hybrid ma tendencję do zmiany segmentu pojazdów użytkowych, ale czy będzie miał taki sam wpływ jak systemy hybrydowe w Corolli i RAV4 Toyoty, dopiero się okaże.

dostarczone

Hilux Hybrid ma tendencję do zmiany segmentu pojazdów użytkowych, ale czy będzie miał taki sam wpływ jak systemy hybrydowe w Corolli i RAV4 Toyoty, dopiero się okaże.

Ten artykuł ukazał się pierwotnie Motoringnz.com

Szczegóły dotyczące układu napędowego w pierwszym Toyocie Hilux z napędem hybrydowym, który został wczoraj potwierdzony na rynku nowozelandzkim, nadal napływają z dwóch biur japońskiej marki w Australii.

Toyota Australia wyjaśniła, że ​​48-woltowy system, który zbliża się do jednotonażu, zapewni jedynie skromną oszczędność paliwa, znacznie poniżej bardziej zaawansowanej technologii w pełni hybrydowej, która trafia do samochodów osobowych tej marki.

Być bardziej podstawowym niż hybrydowa benzyna „Synergy Drive” samochodów Lexus i Toyota. Zwykle zużywają od 40 do 50 procent mniej paliwa niż równoważne modele napędzane wyłącznie benzyną.

Marka poinformowała tam w rozmowie z mediami, że montaż w miarę lekkiego diesla w modelu Hilux zmniejszy zużycie paliwa o 10%.

Toyota New Zealand oferuje obecnie tylko jednosilnikowy Hilux;  Niezawodny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności 2,8 litra.

dostarczone

Toyota New Zealand oferuje obecnie tylko jednosilnikowy Hilux; Niezawodny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności 2,8 litra.

Zgodnie z tymi obliczeniami modele z podwójną kabiną i napędem na wszystkie koła, o których mówi się, że otrzymają ten bieg, mogą oferować średnie zużycie paliwa na poziomie około 7,6 l/100 km, w porównaniu do 8,4 l/100 km podanego dla wariantu w obecnym formacie, zgodnie z tamtejszą analizą.

Outlet Drive Australia sugeruje, że właśnie dlatego Toyota Australia przestała nazywać ją hybrydą, jak zdecydowała się Toyota New Zealand, w szczególności unikając używania tego słowa w swoich materiałach marketingowych – ponownie odchodząc od podejścia Nowej Zelandii do materiałów, które są Podziel się tym z mediami Tutaj.

Joshua Dowling, krajowy redaktor działu motoryzacyjnego Drive, pisze: „Drive rozumie, że kierownictwo Toyoty w Australii przez ostatnie 12 miesięcy debatowało, jak nazwać technologię, i nie chce zaszkodzić reputacji, którą zbudowała dzięki szerokiej gamie benzynowych samochodów hybrydowych. ”.

READ  Przedstawiamy zupełnie nowego Range Rovera | Rzeczy.pl

dostarczone

Ujawniono, że Toyota Tundra 2022 będzie rywalizować z Fordem F-150 i Ramem 1500.

W swoim wczorajszym briefingu dla mediów Toyota Australia konsekwentnie określała tę poprawę jako „technologię 48 V”.

Z drugiej strony Toyota New Zealand zamieściła komunikat prasowy „Hybrid Hilux potwierdzony dla Nowej Zelandii na początku 2024 r.” i ograniczyła temat, w tym bezpośredni cytat lokalnego dyrektora generalnego Neeraja Lali.

Nad wodą, tak jak tutaj, nie podano wartości mocy, momentu obrotowego i emisji CO2.

Obecny turbodiesel Hilux 4×4 z podwójną kabiną ma moc 150 kW przy 3400 obr./min i moment obrotowy 500 Nm w zakresie od 1600 do 2800 obr./min. Emituje 220 gramów dwutlenku węgla na 100 kilometrów.

Jedynym obecnie sprzedawanym silnikiem ze zelektryfikowanym układem napędowym jest w pełni elektryczny LDV eT60.

Sara Heringa

Jedynym obecnie sprzedawanym silnikiem ze zelektryfikowanym układem napędowym jest w pełni elektryczny LDV eT60.

Toyota New Zealand odmówiła wczoraj podania, ile sprzedawanych tu wariantów Hiluxa będzie wyposażonych w rzędowy turbodiesel o pojemności 2,8 litra, który obejmuje czterocylindrowy silnik serii 1GD-FTV i sześciobiegową automatyczną skrzynię biegów AC60F z dodatkowym napięciem 48 V. . Akumulator, mały generator elektryczny i inne elementy.

W Australii są tylko dwa samochody, oba z podwójnym napędem na cztery koła, w modelach SR5 i Rogue. Australijski Łotr jest tutaj odpowiednikiem krążownika SR5.

Toyota w Australii nigdy nie poruszyła tematu Hiluxa w innym hybrydowym układzie napędowym typu plug-in, który wydaje się być połączeniem większego silnika elektrycznego z 2,4-litrowym silnikiem benzynowym z większym akumulatorem. To ma zadebiutować w Ameryce Północnej w przyszłym roku w Tacoma, bliskim kuzynie Hiluxa w USA.

Zapytano o to lokalne ramię Toyoty. „W tym momencie mogę potwierdzić, że nie ma planów debiutu nowej 2,4-litrowej benzynowej Tacomy w Hiluxie” — odpowiedziała Sarah Kate Sinclair, specjalistka ds. komunikacji i marketingu.

Oczekuje się, że zupełnie nowy Mitsubishi Triton będzie kolejną kabiną w ofercie z jakąś formą elektryfikacji.

dostarczone

Oczekuje się, że zupełnie nowy Mitsubishi Triton będzie kolejną kabiną w ofercie z jakąś formą elektryfikacji.

Podczas gdy Toyota New Zealand zapewniła, że ​​jedną z atrakcji tej technologii jest to, że nie wpływa ona na zdolność pojazdu do jazdy w terenie ani na zdolność holowania, Australia sugeruje, że dodatkowy ciężar, jaki zapewnia, może prowadzić do zmniejszenia ładowność.

READ  Unika się przerw w dostawie prądu, gdy Transpower rozwiąże problemy z wytwarzaniem

Dostępność w Australii wydaje się być zgodna z harmonogramem uruchomienia w Nowej Zelandii, przy czym oba rynki twierdzą, że technologia będzie dostępna w pierwszej połowie 2024 roku.

Hilux jest najlepiej sprzedającym się samochodem w Australii, wyprzedzając Forda Rangera, ale tutaj role się odwracają, a Blue Oval prawie zawsze wychodzi na wierzch każdego miesiąca.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *