Air New Zealand pożycza A380, aby ratować pasażerów utkniętych w powodziach w Auckland dodatkowymi lotami

Air New Zealand pożycza A380, aby ratować pasażerów utkniętych w powodziach w Auckland dodatkowymi lotami

Linie lotnicze Air New Zealand pożyczyły A380 Singapore Airlines, aby przywieźć do domu pasażerów, którzy utknęli w martwym punkcie. Załączone zdjęcie

Air New Zealand twierdzi, że przeprowadza jeden z największych zwrotów dla klientów w historii linii lotniczej, próbując zmienić rezerwację dla klientów, którzy utknęli w wyniku zamknięcia lotniska w Auckland przez powódź.

Prawie 9 000 klientów zostało dotkniętych zamknięciem największego międzynarodowego lotniska w Nowej Zelandii. Ponieważ pozostało niewiele wolnych miejsc na zmianę rezerwacji pasażerów, linia lotnicza starała się zmodernizować samolot lub skorzystać z dodatkowych usług, aby dokończyć zaległości.

W Singapurze, gdzie powiedziano osieroconym pasażerom Kilka wolnych miejsc do końca lutegolinia lotnicza współpracowała z partnerem Singapore Airlines, aby zastąpić lot NZ283 jumbo jetem A380, dodając 200 miejsc dla pasażerów.

Podobnie, było dodatkowe połączenie Air New Zealand z Los Angeles, które przywiozło 300 dodatkowych miejsc dla pasażerów przebywających jeszcze w USA w tym tygodniu, a NZ1 zatrzymywał się na Fidżi, aby zabrać 100 dodatkowych pasażerów i paliwo na powrót do domu.

W czwartek pojawi się dodatkowa usługa z Niue, aby pomóc osobom dojeżdżającym do pracy.

Pasażerowie Air New Zealand wsiadają na pokład zastępczego A380 po tym, jak utknął na lotnisku w Singapurze.  Załączone zdjęcie
Pasażerowie Air New Zealand wsiadają na pokład zastępczego A380 po tym, jak utknął na lotnisku w Singapurze. Załączone zdjęcie

Lianne Geraghty, szefowa działu obsługi klienta i sprzedaży w Air New Zealand, powiedziała, że ​​firma zmieniła rezerwację dla 7800 pasażerów i pracuje nad sprowadzeniem pozostałych pasażerów do domu.

„Wiemy również, że będą klienci, których przebukowany lot jest dalej, niż się spodziewali. Następna faza naprawy polega na pracy nad naszym harmonogramem i zastanawianiu się, w jaki sposób możemy sprowadzić ich do domu, korzystając z poprzednich usług, tam gdzie to możliwe.”

„Wykorzystujemy wszystkie dostępne dźwignie, aby jak najszybciej zachęcić klientów do korzystania z usług. Obejmuje to współpracę z partnerami sojuszu, aby w miarę możliwości korzystali z większych samolotów, oraz przeprojektowujemy nasz harmonogram, aby zobaczyć, gdzie można dodać dodatkową pojemność”.

Linia lotnicza ściśle monitoruje warunki pogodowe i współpracuje z lotniskiem Auckland, aby zaplanować dalsze zakłócenia.

Pasażerowie zostali ostrzeżeni, że bagaż może być opóźniony, ponieważ systemy obsługi wciąż są dotknięte przez powódź.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *