Air New Zealand pożycza A380, aby ratować pasażerów utkniętych w powodziach w Auckland dodatkowymi lotami

Air New Zealand pożycza A380, aby ratować pasażerów utkniętych w powodziach w Auckland dodatkowymi lotami

Linie lotnicze Air New Zealand pożyczyły A380 Singapore Airlines, aby przywieźć do domu pasażerów, którzy utknęli w martwym punkcie. Załączone zdjęcie

Air New Zealand twierdzi, że przeprowadza jeden z największych zwrotów dla klientów w historii linii lotniczej, próbując zmienić rezerwację dla klientów, którzy utknęli w wyniku zamknięcia lotniska w Auckland przez powódź.

Prawie 9 000 klientów zostało dotkniętych zamknięciem największego międzynarodowego lotniska w Nowej Zelandii. Ponieważ pozostało niewiele wolnych miejsc na zmianę rezerwacji pasażerów, linia lotnicza starała się zmodernizować samolot lub skorzystać z dodatkowych usług, aby dokończyć zaległości.

W Singapurze, gdzie powiedziano osieroconym pasażerom Kilka wolnych miejsc do końca lutegolinia lotnicza współpracowała z partnerem Singapore Airlines, aby zastąpić lot NZ283 jumbo jetem A380, dodając 200 miejsc dla pasażerów.

Podobnie, było dodatkowe połączenie Air New Zealand z Los Angeles, które przywiozło 300 dodatkowych miejsc dla pasażerów przebywających jeszcze w USA w tym tygodniu, a NZ1 zatrzymywał się na Fidżi, aby zabrać 100 dodatkowych pasażerów i paliwo na powrót do domu.

W czwartek pojawi się dodatkowa usługa z Niue, aby pomóc osobom dojeżdżającym do pracy.

Pasażerowie Air New Zealand wsiadają na pokład zastępczego A380 po tym, jak utknął na lotnisku w Singapurze.  Załączone zdjęcie
Pasażerowie Air New Zealand wsiadają na pokład zastępczego A380 po tym, jak utknął na lotnisku w Singapurze. Załączone zdjęcie

Lianne Geraghty, szefowa działu obsługi klienta i sprzedaży w Air New Zealand, powiedziała, że ​​firma zmieniła rezerwację dla 7800 pasażerów i pracuje nad sprowadzeniem pozostałych pasażerów do domu.

„Wiemy również, że będą klienci, których przebukowany lot jest dalej, niż się spodziewali. Następna faza naprawy polega na pracy nad naszym harmonogramem i zastanawianiu się, w jaki sposób możemy sprowadzić ich do domu, korzystając z poprzednich usług, tam gdzie to możliwe.”

„Wykorzystujemy wszystkie dostępne dźwignie, aby jak najszybciej zachęcić klientów do korzystania z usług. Obejmuje to współpracę z partnerami sojuszu, aby w miarę możliwości korzystali z większych samolotów, oraz przeprojektowujemy nasz harmonogram, aby zobaczyć, gdzie można dodać dodatkową pojemność”.

Linia lotnicza ściśle monitoruje warunki pogodowe i współpracuje z lotniskiem Auckland, aby zaplanować dalsze zakłócenia.

Pasażerowie zostali ostrzeżeni, że bagaż może być opóźniony, ponieważ systemy obsługi wciąż są dotknięte przez powódź.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *