America’s Cup: Team New Zealand przyspiesza testy AC40 w Auckland

America’s Cup: Team New Zealand przyspiesza testy AC40 w Auckland
Nowy AC40 szybko przestał działać pod wpływem oporu.

Zespół Emirates w Nowej Zelandii

Nowy AC40 szybko przestał działać pod wpływem oporu.

Klasa 40 stóp w Nowej Zelandii podczas Pucharu Ameryki podniosła kciuki po tym, jak we wtorek półwymiarowa łódź została postawiona na wczesnym etapie podczas testu oporu w Auckland.

AC40 popłynie w Pucharze Młodzieży i Pucharze Ameryki w Barcelonie 2024 z czteroosobową załogą. Będzie również używany jako platforma testowa dla gildii Pucharu Ameryki szukających zdobyczy w swoich pełnych projektach AC75 i będzie pływał w pierwszych z dwóch światowych regat.

Zespół mistrzów dał wgląd w przyszłość dzięki napędzanej wodorem łodzi Chase Zero używanej jako pojazd holowniczy z obiema łodziami szybko na swoich chipach.

Nial Todd / Rzeczy

NZ Carbon Zero Hydrogen Powered „Clean Zero” Team Chase Boat na porcie Waitamata

AC40 przed testem oporu kierował gwiazda zespołu Nowej Zelandii, Australijczyk Nathan Outridge i Ray Davis na lewej i prawej burcie, z Nickiem Burridge i Samem Mitchem na aerodynamicznych siedzeniach na rufie.

Czytaj więcej:
* America’s Cup: drużyna Nowej Zelandii zdradza przeciwnikom sekrety sukcesu
* Hiszpania potwierdza swoje zamiary w wyścigu o Puchar Ameryki
* Gwiazda America’s Cup, Dean Parker, ujawnia diagnozę raka jelita
* America’s Cup: Innowacje będą świętować wielki rok dla Nowej Zelandii

„To było niesamowite, jak działa autopilot kontroli lotu, od samego początku naszego dzisiejszego testu oporu” – powiedział Davies.

„To zasługa zespołu mechatroników, grupy projektowej, zespołu plażowego i wszystkich innych, którzy tak ciężko pracowali nad malowaniem AC40”.

Te dwa testy były kontynuacją intensywnego procesu uruchamiania przez ostatni tydzień, w końcu zabierając łódź z szopy do wody.

Znakiem przyszłości była napędzana wodorem łódź pościgowa zespołu z Nowej Zelandii, holująca nowy AC40.  Oba są niezbędnymi elementami nadchodzącego Pucharu Ameryki.

Zespół Emirates w Nowej Zelandii

Znakiem przyszłości była napędzana wodorem łódź pościgowa zespołu z Nowej Zelandii, holująca nowy AC40. Oba są niezbędnymi elementami nadchodzącego Pucharu Ameryki.

Został ochrzczony przez projektantkę zespołu z Nowej Zelandii Elise Bevis.

READ  Pacific Super Rugby: huragany pokonują choroby i rebeliantów, aby utrzymać przy życiu cztery najważniejsze nadzieje

AC40 będzie ścigał się w konfiguracji z pojedynczą konstrukcją z wykorzystaniem sterowania lotem autopilota.

Jednak uruchomienie wymaga procesu krok po kroku, który prowadzi od ręcznego przerwania i konfiguracji sterowania lotem przed włączeniem autopilota w ramach kontrolowanego testu oporu czujników, części chipowych i celów.

„To był nasz pierwszy dzień w wodzie od dłuższego czasu, był to jednocześnie spojrzenie w przyszłość i ważny krok naprzód oraz miejsce przygotowań do 37. imprezy Pucharu Ameryki” Burridge, Team New Zealand Niezawodność menedżera operacyjnego powiedział.

Nowy AC40 pojawi się na US Youth and Women's Cup, a także posłuży jako platforma testowa dla pełnych gildii pucharowych.

Zespół Emirates w Nowej Zelandii

Nowy AC40 pojawi się na US Youth and Women’s Cup, a także posłuży jako platforma testowa dla pełnych gildii pucharowych.

Rozruch trwał do popołudnia, gdy platforma podniosła się, aby sprawdzić takielunek i żagle.

Perspektywa wydaje się być korzystna dla zabrania AC40 na swój pierwszy rejs w celu dalszego odhaczania pól w całym procesie odbioru.

Mniejsza konstrukcja AC40 jest oparta na Te Rehotai, zwycięzcy Pucharu Ameryki w 2021 r. z drużyny Nowej Zelandii.

Oczekuje się, że większość związków będzie miała dwa AC40 do wewnętrznych wyścigów i testów.

Projekt drużyny z Nowej Zelandii będzie dostępny do kupienia przez ich rywali w Pucharze z już złożonymi zamówieniami.

Zespół Emirates w Nowej Zelandii

Łódź testowa America’s Cup jest w końcowej fazie przed startem.

Angela Tate

„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *