Bezprecedensowy ruch Disneya w walce prawnej Scarlett Johansson

Scarlett Johansson w scenie z filmu Czarna wdowa. Photo/Marvel Studios-Disney przez AP

Disney nie powstrzymuje się w prawnej walce z aktorką Scarlett Johansson.

Gigant rozrywkowy ujawnił numery transmisji w toczącym się sporze z gwiazdą Black Widow, Scarlett Johansson, co jest rzadkim posunięciem dla firmy.

W zeszły piątek Disney podzielił się danymi o przychodach Black Widow, starając się złagodzić pozew.

Według The Hollywood Reporter, Disney ujawnił, jakie przychody z transmisji strumieniowych zarobiła Black Widow.

Disney twierdzi, że Black Widow został umieszczony na ponad 9000 ekranów w Stanach Zjednoczonych, rzekomo wypełniając swoje zobowiązania do posiadania ekranu filmowego na co najmniej 1500 (ponownie Johansson podkreśla, że ​​powinien być ekskluzywny), a według najnowszego zgłoszenia 15 sierpnia , Black Widow wygenerowała ponad 367 milionów dolarów przychodów ze sprzedaży biletów na całym świecie i ponad 125 milionów dolarów z transmisji strumieniowej i pobierania paragonów”.

The Decider donosi, że firma rzadko udostępnia publicznie dokładne numery transmisji – a to posunięcie pokazuje, jak bardzo firma medialna jest zdeterminowana, aby rozstrzygnąć spór z aktorką.

Disney uznał weekend otwarcia Black Widow za sukces, dodając w sądzie, że poradził sobie lepiej niż inne filmy Marvela Thor: The Dark World, Ant-Man, Ant-Man and the Wasp i Guardians of the Galaxy.

W zeszłym tygodniu prawnicy Johanssona odpowiedzieli, że Disney nazwał firmę „mizoginistą” za odpowiedź na pozew aktorki. Firma odpowiedziała na pozew Johanssona ognistym oświadczeniem, twierdząc, że jej działania prawne wykazały „rażące lekceważenie przerażających i przedłużających się globalnych skutków pandemii Covid-19”.

W swoim pozwie aktorka twierdziła, że ​​firma naruszyła jej umowę, wypuszczając film na Disney+. Disney wypuścił film na całym świecie za pośrednictwem Premier Access, usługi przesyłania strumieniowego, za dodatkową opłatą (39,99 USD w Nowej Zelandii), tego samego dnia, w którym film został wydany w kinach.

READ  Szef Spotify nazywa Harry'ego i Meghan „podekscytowanymi”

„Po początkowym zareagowaniu na ten spór mizoginistycznym atakiem na Scarlett Johansson, Disney, zgodnie z oczekiwaniami, próbuje teraz ukryć swoje niewłaściwe postępowanie w poufnym arbitrażu” – powiedział jej adwokat John Berlinsky w oświadczeniu opublikowanym przez People.

„Dlaczego Disney tak boi się publicznie pozwać w tej sprawie? Ponieważ wie, że obietnice Marvela, aby dać Czarnej Wdowie typową wersję kinową „podobnie jak inne filmy”, miały coś wspólnego z zapewnieniem, że Disney nie złamie wpływów kasowych w celu aby zwiększyć subskrypcje Disney+”.

„Jednak tak właśnie się stało – i czekamy na dostarczenie rozstrzygających dowodów, które to potwierdzają”.

Tammy Lowe

„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *