Czwarty element otwiera platformę pobrexitową w Polsce

Czwarty element otwiera platformę pobrexitową w Polsce

W ramach zaangażowania firmy na rzecz klientów na europejskim rynku nurkowania, Fourth Element ogłosił otwarcie swojego europejskiego biura i magazynu w Gdańsku w Polsce.

Nowe biura i zaplecze magazynowe w Polsce zapewnią ekonomiczne i terminowe dostawy do wszystkich krajów Unii Europejskiej, a także będą centrum zwrotów gwarancyjnych, wymian i napraw.

Zespół kierowany przez Ranvę Jormundsson, dyrektor sprzedaży w Fourth Element Sales, pozostanie w Wielkiej Brytanii, a kontami dealerów nadal będą osobiście zarządzali indywidualni menedżerowie kont, oferujący niestandardowe rozwiązania i zarządzanie kontami dostosowane do potrzeb dealerów. Zaprezentowane przez ich zespół w Polsce.

„Mamy doskonałą sieć wysoce profesjonalnych dealerów w całej UE, których cenimy i chcemy wspierać” – powiedział Jormundsson. „Brexit podważył naszą zdolność do zapewnienia z Wielkiej Brytanii wsparcia, które zwykle zapewniamy.

„To posunięcie umożliwia nam świadczenie lepszej niż kiedykolwiek wcześniej obsługi dzięki oddanemu zespołowi, który nie tylko rozumie nasze produkty, ale także ma doświadczenie i wiedzę w naszym sporcie”.

Obiekt, który ma osiągnąć pełną funkcjonalność do końca stycznia, jest współdzielony z firmą Halcyon Diving Systems. Obie firmy skupiają swoje wysiłki na poprawie obsługi klienta i terminowej dostawie swoich produktów premium na terenie całej Europy. Dodatkowo współpracują z innymi partnerami nurkowymi nad projektem mającym na celu utworzenie sił sprzedaży reprezentujących marki premium w całej Europie.

„Utworzenie europejskiego centrum zawsze było naszą długoterminową strategią mającą na celu wspieranie naszych dealerów w UE i odniesienie sukcesu w Europie po brexicie – musieliśmy znaleźć odpowiednie rozwiązanie” – powiedział Paul Strike, dyrektor generalny Fourth Element.

„Współpraca z Halcyon to logiczny krok dla dwóch marek, które się uzupełniają i dzielą pewne koszty operacyjne, co pozwala nam być bardziej efektywnymi w realizacji własnych strategii marek”.

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *