Dlaczego loty międzynarodowe są tak drogie – i kiedy będą tańsze?

Dlaczego loty międzynarodowe są tak drogie – i kiedy będą tańsze?

Eksperci ds. podróży ostrzegają, że dla Nowozelandczyków, którzy chcą podróżować za granicę, oferty lotów będą rzadkie, ze względu na ograniczoną przepustowość linii lotniczych w połączeniu z wyższymi cenami paliwa, które podniosą ceny biletów.

Air New Zealand podniosła swoje międzynarodowe taryfy lotnicze o 5 procent, dołączając do zagranicznych linii lotniczych, które ostatnio dodały do ​​swoich biletów dopłaty, aby pokryć wyższe koszty paliwa do silników odrzutowych.

„Biorąc pod uwagę rosnące koszty paliwa i ogólne skutki inflacji we wszystkich działach biznesowych, musieliśmy zrewidować nasze ceny” – podała firma w oświadczeniu.

Air New Zealand podniosła swoje międzynarodowe taryfy lotnicze o 5 procent, aby pokryć wyższe koszty paliwa.

dostarczony

Air New Zealand podniosła swoje międzynarodowe taryfy lotnicze o 5 procent, aby pokryć wyższe koszty paliwa.

„Niestety, Air New Zealand nie jest w stanie wchłonąć tych podwyżek i dlatego opłaty na trasach międzynarodowych wzrosły odpowiednio o około 5 procent”.

Czytaj więcej:
* Międzynarodowe badanie dotyczące podróży: Prawie 90 procent planuje wyjechać za granicę
* Przychody przekraczają krajowe loty międzynarodowe: sektor turystyczny wykazuje duże zainteresowanie wyjazdami zagranicznymi
* Oczekuje się, że koszty podróży za granicę wzrosną, gdy pandemia Covid-19 zmieni grę

Justin Tighe-Ombers, dyrektor generalny Air New Zealand, powiedział, że wzrost cen paliwa był „ostatnią rzeczą, jakiej potrzebuje branża lotnicza”, oprócz i tak już wysokich kosztów przetwarzania granicznego.

Tymczasem przepustowość linii lotniczych spadła o ponad 80 procent.

„Oznacza to, że jeśli niektóre loty są pełne, może to z pewnością prowadzić do wzrostu opłat za bilety lotnicze”.

Chociaż rząd W zeszłym tygodniu przedstawiliśmy daty, do których turyści mogą wrócić – Od 12 kwietnia dla Australijczyków, 1 maja dla podróżnych z krajów zwolnionych z obowiązku wizowego – Wiele linii lotniczych obsługujących trasy międzykontynentalne prawdopodobnie nie zacznie wracać do października, przed szczytem sezonu, powiedział Tighe-Umbers.

„Dzieje się tak, ponieważ linie lotnicze mają sześciomiesięczny proces planowania w celu zabezpieczenia swoich lotów” – wyjaśnił.

READ  Odliczanie zawiesza rolę „akceptacji” w kryzysie żywnościowym

„Możemy zobaczyć trochę dodatkowej przepustowości tu i tam, ale generalnie samoloty są zablokowane na trasach już w październiku. Nie spodziewamy się znacznego wzrostu przepustowości aż do tego czasu.”

Jego radą dla tych, którzy chcą wyjechać za granicę w krótkim okresie, było „wcześniejsze przybycie”.

Qantas i Jetstar zwiększą do 30 lotów w obie strony przez Tasman tygodniowo, począwszy od połowy kwietnia.

Commons berichard / Wikimedia

Qantas i Jetstar zwiększą do 30 lotów w obie strony przez Tasman tygodniowo, począwszy od połowy kwietnia.

„Myślę, że ze względu na zmienność w tym roku presja wzrostowa jest większa niż prawdopodobieństwo, że ceny biletów będą niższe niż te, które są wprowadzane”.

Niezależna komentatorka lotnictwa Erin King powiedziała, że ​​największym problemem pozostaje pojemność, a nie paliwo, ponieważ powrót linii lotniczych do Nowej Zelandii może zająć kilka lat.

„Nadal uważam, że po tym roku będziemy mieli szczęście mieć ponad 60 procent poprzedniej pojemności” – powiedziała.

„Powoli będzie rosła. Ale nie sądzę, że zobaczymy pełne ożywienie do 2025/2026.”

Nadal mogą istnieć dobre oferty na podróże w łagodniejszych czasach lub do miejsc położonych bliżej domu, takich jak Stany Zjednoczone lub Południowy Pacyfik.

Ale transport do Europy wzrośnie [over summer]I myślę, że będziemy bardzo zszokowani cenami”.

Ale Victoria Courtney, dyrektor generalny ds. produktów w Flight Center, była przekonana, że ​​po niedawnym ogłoszeniu ponownego otwarcia granicy zobaczymy, że więcej międzynarodowych linii lotniczych przyspieszy swoje rozkłady, z Air New Zealand i Air New Zealand. Qantas już zwiększył swoje umiejętności poprzez Tasman Air Canada ogłosiły powrót na listopad.

Courtney spodziewała się również powrotu linii lotniczych Hawaiian Airlines w maju, ponieważ Hawaje były popularnym celem podróży kiwi chcących uciec przed zimą.

„To naprawdę będzie największy czynnik, dzięki któremu ceny biletów lotniczych zaczną spadać – zobaczenie większej liczby linii lotniczych” – powiedziała.

READ  Raport dotyczący nieruchomości OneRoof: Dlaczego Ottara w Auckland może oferować nabywcom domów ukryte klejnoty?

„To proste równanie podaży i popytu”.

Obecnie niektóre z najlepszych ofert dotyczą Fidżi, zarówno z Air New Zealand, jak i Air Fiji.

Ale Kiwi, którzy uwielbiają targować się wspomnieniami o „niezwykle niskich” cenach, jakie płacili za loty dalekodystansowe, będą musieli poradzić sobie ze swoimi oczekiwaniami.

„Przy takiej cenie ropy, jaka jest, nie sądzę, że w krótkim okresie zobaczymy ceny, które widzieliśmy przed Covid”, powiedziała Courtney.

„Ale czy schodzą z miejsca, w którym są teraz? Powiedziałbym, że całkowicie spadną i zaczniemy widzieć konkurencyjne ceny”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *