Ford rozpoczyna produkcję elektrycznego pickupa F-150 Lightning

Ford rozpoczyna produkcję elektrycznego pickupa F-150 Lightning
Ford rozpoczął produkcję całkowicie elektrycznej ciężarówki F-150 Lightning w Rouge Electric Vehicle Center w Michigan.

dostarczony

Ford rozpoczął produkcję całkowicie elektrycznej ciężarówki F-150 Lightning w Rouge Electric Vehicle Center w Michigan.

Ford rozpoczął produkcję swojego F-150 Lightning, całkowicie elektrycznej wersji najlepiej sprzedającego się samochodu w USA.

Mimo Odkrywanie jej elektrycznej ciężarówki dobrze po Specjaliści od samochodów elektrycznych, takich jak TeslaFord pokonał Wszyscy oprócz Rivian Mówi, że F-150 Lightning jest jedynym pełnowymiarowym pickupem elektrycznym dostępnym w USA w cenie początkowej poniżej 40 000 USD.

Ford twierdzi, że odnotował bezprecedensowy popyt na F-150 Lightning z 200 000 rezerwacji i ujawnił, że ciężarówka przyciąga nowych klientów do firmy, a trzy czwarte właścicieli z pełną rezerwacją nie posiada obecnie Forda.

dostarczony

Zobacz, jak Ford prezentuje całkowicie elektryczny F-150.

Ze względu na to zapotrzebowanie Ford rozszerzył swoje centrum pojazdów elektrycznych Rouge w Michigan do: Zwiększenie produkcji do planowanego rocznego wskaźnika operacyjnego 150 000 w 2023 r.. Firma zainwestowała łącznie 950 milionów dolarów i stworzyła 750 nowych miejsc pracy w obiekcie.

Czytaj więcej:
* Widelec drogowy Forda: EV, spalanie wewnętrzne dzielone
* 10 najlepszych samochodów elektrycznych, które zostaną wypuszczone w 2022 r.
* Ford w postaci furgonetki rozpoczyna zasilanie swojej linii w Nowej Zelandii
* Samochody elektryczne będą stanowić 40 procent globalnej sprzedaży Forda do 2030 r.

„Prawdziwe przejście Ameryki na samochody elektryczne zaczyna się teraz” – powiedział. Prezes i dyrektor generalny Forda Jim Farley. „F-150 Lightning to dopiero początek naszych ambicji, aby rozwijać się i przewodzić w pojazdach cyfrowych i elektrycznych. Wciąż rozwijamy naszą produkcję pojazdów elektrycznych w Stanach Zjednoczonych, w tym rozpoczęcie przygotowań miejsca w BlueOval City, co umożliwi nam sprostać stale rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na gamę naszych ekscytujących pojazdów elektrycznych”.

Do 2023 roku firma planuje zbudować 150 000 F-150 Lightnings rocznie.

dostarczony

Do 2023 roku firma planuje zbudować 150 000 F-150 Lightnings rocznie.

Ford jest na dobrej drodze do dostarczania ponad dwóch milionów pojazdów elektrycznych rocznie do 2026 r., co odpowiada około jednej trzeciej globalnej wielkości firmy, aby osiągnąć 50% do 2030 r.

READ  Ton prezesa Banku Rezerw staje się jastrzębi

Szanse na pojawienie się tutaj F-150 Lightning pozostają niejasne, a dyrektor zarządzający Ford New Zealand Simon Rutherford Rzeczy mówią pod koniec zeszłego rokuR, że lokalne ramię zostało zasypane prośbami od czasu pierwotnego ogłoszenia.

„Jeśli uda nam się stworzyć przypadek z kierownicą po prawej stronie, może się to zdarzyć. Prawdopodobnie potrzebujemy jednak jeszcze kilku rynków z kierownicą po prawej stronie, aby do nas dołączyć.”

Ford twierdzi, że około trzy czwarte z ponad 200 000 rezerwacji pochodzi od kupujących, którzy obecnie nie posiadają Forda.

dostarczony

Ford twierdzi, że około trzy czwarte z ponad 200 000 rezerwacji pochodzi od kupujących, którzy obecnie nie posiadają Forda.

Od tego czasu zostało ujawnione Ford Australia rozpocznie konwersję ICE F-150 na RHD na rynek australijskiw procesie podobnym do Pickupy Ram i Chevrolet „poddane recyklingowi” przez The Walkinshaw Groupco otwiera tu drzwi do potencjalnej sprzedaży RHD F-150.

Jednak nadal nie jest jasne, czy proces konwersji będzie taki sam, łatwiejszy, trudniejszy dla wersji elektrycznej, czy w ogóle możliwy.

Nawet gdyby było to możliwe, podaż nadal stanowiłaby poważny problem, a Rutherford zauważa, że ​​„kiedy masz cenny zasób, musisz udać się na rynki, na których jest większy popyt”, co oznacza, że ​​Ford będzie zajęty budowaniem tylu piorunów ponieważ może zaoferować go na rynku amerykańskim w dającej się przewidzieć przyszłości.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *