Harold i Mustang Mac E

Wielu z nas nauczy się jeździć starymi samochodami, zanim przejdzie do nowszych i lepszych samochodów. Ale niewielu może powiedzieć, że uczyło się w pliku Ford model T Kiedyś był najnowszy i najlepszy.

Harold Bagot jest jedną z tych osób, które mogą szczerze powiedzieć, że tak, ponieważ w wieku 10 lat nauczył się jeździć rodzinnym wózkiem mlecznym na farmie. Oznacza to, że nauczył się jeździć, zanim większość z nas się urodziła.

Udał się do uzyskania prawa jazdy w 1936 (pierwszy rok, w którym zostały wprowadzone do Wielkiej Brytanii) i kupił swój pierwszy samochód, Ford 8 Popular w 1937 za 100 funtów, a dziś około 6987 funtów (lub około 14 000 NZ). Fordem Anglia w przyszłym roku.

Harold Bagot nauczył się jeździć Fordem Model T, kiedy był to nowy samochód.

dostarczony

Harold Bagot nauczył się jeździć Fordem Model T, kiedy był to nowy samochód.

Harold niedawno przywołał swoje wspomnienia z Modelu T in Brytyjskie Muzeum Motoryzacji w Beaulieu, Hampshire, ale miał też bardzo szczególny i nowoczesny zabieg – wjazd Ford Mustang Mach-E, pierwszy właściwy debiut Forda na światowym rynku pojazdów elektrycznych.

Czytaj więcej:
* Mustang Mach-E EV-SUV Moment Model T dla Forda
* Ten trójkołowiec strażacki to najdziwniejsza i najfajniejsza rzecz, jaką widzieliśmy przez cały tydzień
* Pięć rzeczy: modele, które chcemy elektryzować
* Ford Mach-E pojawi się z niepokojem o zerowym zasięgu

Jechał swoimi prawnukami, 15-letnim Felixem, który aspiruje do bycia kierowcą wyścigowym, i swoim 12-letnim bratem Charliem, trzy mile od Beaulieu do dawnej osady stoczniowej Bucklers Hard.

Baggott nie mógł prowadzić Modelu T, ale krótka przejażdżka nim wywołała wiele wspomnień.

dostarczony

Baggott nie mógł prowadzić Modelu T, ale krótka przejażdżka nim wywołała wiele wspomnień.

Zdumiony cichymi samochodami elektrycznymi, Bagot powiedział: „Odkąd skończyłem 10 lat, nadal interesuję się samochodami i dzisiaj jestem zainteresowany przejściem na elektryczne po tym, jak rząd wycofał tradycyjne silniki spalinowe, do których jestem przyzwyczajony.

„Przypomniałem sobie moją historię jazdy Modelem T i zobaczyłem, co przyniesie przyszłość. To było ekscytujące być za kierownicą, spodziewając się zobaczyć za kierownicą moje wnuki.”

Ford Model T wykorzystywał czterocylindrowy silnik o pojemności 2,9 litra, który generował moc 15 kW, w połączeniu z dwubiegową przekładnią planetarną.

Porównaj to z podwójnymi silnikami elektrycznymi Mach-E, które generują do 358 kW. Jeśli chodzi o moment obrotowy, Model T wytwarzał przyzwoitą wartość w tym czasie, około 113 Nm, podczas gdy chwilowe skręcanie elektryczne Mach E wahało się od 430 Nm do 860 Nm.

READ  Covid-19: niepokojące miejsca epidemii Delta – 16 października

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top