Karen’s Diner może znosić obelgi – ale on nie może tego znieść

Karen’s Diner może znosić obelgi – ale on nie może tego znieść

Ta historia pochodzi od zespołu V thespinoff.co.nz.

Jeśli lubisz przystawkę z chrząkaniem, szyderstwem i chorym spaleniem z hamburgerami, frytkami i koktajlami mlecznymi, masz szczęście. Nowa sieć restauracji, która niedawno została otwarta w Auckland, obiecuje dostarczyć to wszystko i znacznie mniej.

W Karen’s Diner klienci są traktowani jak obraźliwi kelnerzy i okropna obsługa jako część doświadczenia na wynos. nowoczesny? NZ Herold Kolacje nazywano „przegranymi”, „leniwymi” i „podstawowymi b…” w ciągu pięciu minut od siedzenia, podczas gdy partner jedzący był Rzeczy recenzent Pozdrowienie środkowego palca siedząc.

Jeśli klientom nie podoba się sposób, w jaki są traktowani, Lokalizacja restauracji Ma pewną radę: „Nie proś o rozmowę z menedżerem”.

Czytaj więcej:
* Czym jest nicecore? Dlaczego chcemy teraz oglądać urocze filmy i programy
* Mury zamknięte dla Marka Zuckerberga, gdy dyrektorzy porzucają Meta
* Karen’s Diner przybywa do Auckland: szef kuchni i były pracownik szpitala przeglądają najgorszą usługę w mieście

Franczyza pochodzi od Viral Ventures, australijskiej firmy marketingowej, która obiecuje dostarczać „rozrywkę na całym świecie”. Do tej pory jej działalność obejmuje lodowiska, restaurację Alice in Wonderland oraz magiczny bar The Wizard’s Den.

Z 13 punktami sprzedaży w Australii, Wielkiej Brytanii, a teraz Aotearoa oraz tysiącami YouTuberów, Instagrammerów i użytkowników TikTok filmujących swoje okropne spotkania z gęstymi kelnerami, Karen’s Diner wydaje się być jak dotąd najbardziej udaną marką.

Ta Karen może się jej pozbyć – ale czy może przyjąć taką samą karę? Od czasu, gdy jej restauracja w Auckland została otwarta w Mount Eden nieco ponad tydzień temu, wiele jednogwiazdkowych recenzji pojawiło się wśród klientów, którzy zgłaszali się do Google, aby narzekać na suche hamburgery, frytki, niezdrowe gołębie i menu pokryte włosami.

Karen's Diner otworzył się w Mt Eden, ale jakie są recenzje?

Archi Banal / Spinoff

Karen’s Diner otworzył się w Mt Eden, ale jakie są recenzje?

„Kiedy przyjechaliśmy, nasz stół był brudny, w menu były włosy, serwetki nie były dostarczane, nawet gdy poprosiliśmy, a koktajl mleczny przyszedł bez pipety, papieru toaletowego i możliwości wysuszenia rąk. Frytki były zimne, a hamburgery suche”, powiedział jeden z krytyków, który ocenił restaurację Karen’s Diner jako jednogwiazdkowe doświadczenie, jeśli naprawdę przyjeżdżasz tu zjeść, polecam nigdzie indziej.

READ  Agencja Ochrony Środowiska proponuje szeroki zakaz stosowania „chemii na zawsze” w kosmetykach

„Bburgery były obrzydliwe… smakowały 2-3 dni, a frytki były zimne i nie miały chusteczek [were] Pod warunkiem, nawet gdy poprosiłem personel [for] Jeden. Inny, który również ocenił to na 1 gwiazdkę, powiedział: „Wydałem ponad 100 USD, co moim zdaniem jest warte nie więcej niż 30-40 USD”.

Jeśli będziesz przewijać recenzje restauracji w Google, wyłania się kolejny trend: seria pięciogwiazdkowych recenzji od klientów, którzy nie mają zbyt wiele do powiedzenia. “Niesamowite koktajle i hamburgery. „Karen Phoebe kołysała” — mówi jeden z pięciogwiazdkowych krytyków.

Kilka negatywnych opinii w Google o restauracji Karen w Auckland.

Archi Banal / Spinoff

Kilka negatywnych opinii w Google o restauracji Karen w Auckland.

Te szalenie różne opinie pojawiają się wraz z innym rodzajem recenzji – ostrzeżeniem od niektórych, którzy nie ufają tym pięciogwiazdkowym ocenom, a wielu nazywa je „fałszywymi”. „Większość z 5-gwiazdkowych recenzji jest fałszywa. Recenzują tylko inne restauracje Karen!!” Jedna uwaga.

Niedoszły obiad, który skontaktował się z The Spinoff, powiedział, że nie może się doczekać wizyty w Karen’s Diner w ten weekend, dopóki nie zobaczy tych pozornie fałszywych recenzji. „Dla mnie wydaje się, że niepokojące jest to, że firma próbuje manipulować swoimi recenzjami, podczas gdy lokalne firmy wciąż walczą po pandemii” – powiedział.

Ci, którzy tam jedzą, są ostrzegani, aby zweryfikować wszelkie pięciogwiazdkowe oceny. Ostrzegł, że „wydaje się, że jest to sposób na podniesienie niskich ocen”. Niektóre z tych recenzji brzmią podejrzanie, a krytycy recenzują tylko sklepy Karen’s Diner tutaj i w Australii. Jeden odwiedził trzy w ciągu ostatniego miesiąca i dał wszystkim pięć gwiazdek.

Zazwyczaj firmy skarżą się na fałszywe oceny 1-gwiazdkowe. Jedno ostatnie oszustwo W Ameryce ci, którzy pisali 1-gwiazdkowe recenzje, odmawiali ich usunięcia, dopóki nie otrzymali bonów upominkowych. Ale jest odwrotnie, co wydaje się być bardzo wyraźnym rezultatem. Karen’s Diner’s w Auckland ma 3,4 gwiazdki. Bez tych pięciogwiazdkowych recenzji byłoby znacznie mniej.

READ  Dni udostępniania loginu Netflix można policzyć

Poproszony o komentarz, rzecznik Karen’s Diner potwierdził, że firma stoi za pięciogwiazdkowymi ocenami. „Mamy trzech indywidualnych wykonawców, którzy pracowali w wielu miejscach Karen, a także jedli obiady jako klienci, którzy zostawili recenzję witryny w Auckland w oparciu o swoje doświadczenie” – powiedzieli.

Zapytani, czy firma poprosiła tych wykonawców o opublikowanie pozytywnych recenzji, czy zrobiła to z własnej woli, odpowiedzieli: „Zazwyczaj pytamy klientów, czy mieli dobry czas na pozostawienie komentarza”.

Google zakazuje firmom fałszowania ocen w postaci gwiazdek. W warunkach korzystania z usługi wyszukiwarka twierdzi, że „treści publikowane z wielu kont w celu manipulowania rankingiem miejsca” są niedozwolone. Obiecuje je usunąć, jeśli zostaną zgłoszone.

Uwaga: jeśli zastanawiasz się nad zjedzeniem posiłku w Karen’s Diner, warto uważnie przeczytać te recenzje Google, aby sprawdzić, czy są pisane przez prawdziwych gości, a nie wykonawców zatrudnionych w firmie, którzy publikują pięciogwiazdkowe recenzje. Fałszywe obelgi z jedzeniem to jedno, złe hamburgery i frytki Według ich własnych (prawdziwych) recenzji Google Ona jest inną.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *