Kinetix ogłasza publiczne uruchomienie infrastruktury emotikonów dla wirtualnych światów

Kinetix ogłasza publiczne uruchomienie infrastruktury emotikonów dla wirtualnych światów

kinetykaDziś start-up AI, który napędza emocje w grach wideo i wirtualnych światach, ogłosił publiczną ofertę swojej przełomowej infrastruktury Emote. Wszystkie gry i wirtualne światy zbudowane w Unity mogą teraz zwiększać zaangażowanie i odblokowywać nowe źródła przychodów dzięki zestawowi Emote SDK, kompatybilnemu z systemami Windows, iOS i Android.

Gracze używają emotikonów do nawiązywania kontaktów towarzyskich i wyrażania siebie w treści gier 3D. Animacje wyrażające emocje są używane w grach MMO od ponad dwóch dekad, ale zapotrzebowanie użytkowników na emotikony gwałtownie wzrosło po ich wirusowym sukcesie w Fortnite Battle Royale. Znalazł to niedawny raport organizacji non-profit Blockchain Research Lab 74% Wielu graczy gier i wirtualnych światów, takich jak PUBG i Roblox, wykorzystuje emocje w grach, podczas gdy 22% Robią to za każdym razem, gdy grają.

Sprostanie temu zapotrzebowaniu zwykle wymaga specjalistycznych umiejętności animacji 3D i emocji zakodowanych na stałe w poszczególnych grach, co utrudnia programistom nadążanie. Tworząc emotikony, które bezproblemowo pasują do niemal każdego wirtualnego środowiska, Kinetix Emote Infrastructure odzwierciedla podejście Ready Player Me, które zrewolucjonizowało tworzenie awatarów, umożliwiając spójną identyfikację wizualną w grach i wirtualnych światach. Dzięki bezpłatnemu pakietowi SDK Kinetix programiści mogą zintegrować i zarabiać na rosnącej bibliotece emotek w chmurze, która liczy już ponad 1000 — wszystkie zgodne z awatarami, stylem wizualnym i interfejsem użytkownika ich gry.

Dzięki podejściu plug-and-play, które pozwala programistom aktywować potrzebne im funkcje, programiści mogą określić emocje, które chcą przedstawić graczom, integrując w pełni konfigurowalne koło emotikonów Kinetix, skróty klawiszowe i emotikony kontekstowe, a nawet umożliwiając graczom tworzenie emotikony w grach za pośrednictwem aplikacji internetowej wykorzystującej technologię Sztuczna inteligencja generowana przez Kinetix Studio do konwersji klipów wideo na animacje 3D. Oznacza to, że gry mogą natychmiast reagować na zmieniające się trendy wirusowe i regularnie odnawiać swoje sklepy w grach, a katalog emotikonów zapewnia również dostęp do oficjalnych zestawów emotikonów wiodących marek i adresów IP.

READ  Meta przedstawia asystenta sztucznej inteligencji i okulary do transmisji strumieniowej za pośrednictwem Facebooka

Po udanej wersji beta Kinetix SDK jest już dostępny lub jest obecnie integrowany z ponad 10 grami i wirtualnymi światami, w tym ZEPETO, The Sandbox, Amber Metaverse i Next Dancer.

Jasin Tahidyrektor generalny i współzałożyciel Kinetix, skomentował:

„W naszych czasach gier na żywo i treści generowanych przez użytkowników wartość niekończącego się strumienia angażujących treści jest niekwestionowana. Wyrażenia stają się coraz ważniejszą częścią tego, ponieważ użytkownicy domagają się sposobów wyrażania siebie w grze. Ponieważ tworzymy naszą infrastrukturę publicznie dostępnych emotikonów „W przypadku wszystkich naszych gier Unity jestem niezwykle dumny z osiągnięć technicznych naszego zespołu w optymalizacji ich pod kątem programistów. Od hostingu w chmurze po sieci P2P i zoptymalizowane rozmiary plików — omówiliśmy wszystkie podstawy, aby zapewnić, że gry mogą łatwo i bez wpływu na wydajność zwiększać swoje zaangażowanie i przychody”.

W kwietniu 2023 roku firma Kinetix ogłosiła wprowadzenie na rynek swojej technologii Text2Emotes, generatywnej technologii sztucznej inteligencji, która umożliwia każdemu tworzenie emotikonów za pomocą prostej wiadomości tekstowej. Text2Emotes zostanie zintegrowany z Kinetix SDK jeszcze w tym roku. Od momentu powstania w 2020 r. Kinetix zebrał łącznie 12,5 mln USD w ramach finansowania początkowego od inwestorów, w tym Adama Gubarha, założyciela Top Harvest Capital, Sparkle Ventures oraz kilku platform i przedsiębiorców z wirtualnego świata.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *