Klienci Woop narzekają na świąteczne pudełka po żywności, twierdząc, że „spleśniały” chleb i niewystarczająca ilość jedzenia

Klienci Woopa liczyli na bezproblemowy posiłek na wakacjach, ale setki narzekało na otrzymane świąteczne pudełko. zdjęcie/plik

Świąteczna kolacja popularnej firmy dostarczającej żywność Kiwi pozostawiła zły smak w ustach wielu, którzy mieli nadzieję na bezproblemowy posiłek podczas wakacji.

Na stronie Facebooka Woopa zgromadziły się setki komentarzy, a dziesiątki twierdziły, że podana kwota była zbyt mała, aby nakarmić liczbę osób, o których mówi firma. Jeden z użytkowników zapytał, czy firma uważa, że ​​karmi „6-8 małych dzieci”, biorąc pod uwagę wielkość porcji.

Inni skarżyli się, że produkty są przeterminowane, spleśniałe lub spleśniałe.

Niektórzy publikowali zdjęcia chleba, który wyglądał na spleśniały.

„Mój chleb jest spleśniały. To obrzydliwe, a pudełko jest śmiesznie małe. Teraz jest za późno na nowy chleb. Myślałem też, że zapomnieli o indyku, musieli iść i kupić kolejnego, i na szczęście miałem dodatkową szynkę. Absolutnie żałosne za naliczone pieniądze”. ” – napisał jeden z użytkowników.

„Dostałem pudełko, aby nakarmić 6-8 osób. Mam nadzieję, że nie będę już musiał robić tostów serowych – porcje są małe. Czy to jest sposób na powstrzymanie epidemii otyłości? napisał inny użytkownik.

Niektórzy recenzenci stwierdzili, że nie otrzymali swojego kanistra, a inni twierdzili, że podczas zakupu wyciekły płyny.

„Bardzo rozczarowujące. Moje pudełko to bałagan w środku. Wszędzie 2 potłuczone szklanki i lepkie rzeczy i wygląda na to, że szpinak został kilkakrotnie popchnięty! Pudełko zostało zrzucone przez nasz płot …. około 2 m [sic] Po łatwym otwarciu bramy. Kontenery otwierane i otwierane itp. przerażająca w cenie! „

Jednak kilku użytkowników mediów społecznościowych napisało, że mieli dobre doświadczenia ze swoim pudełkiem.

Jeden z użytkowników skomentował: „Przepraszam, że tak wielu poszło nie tak. 22-go dostaliśmy dobre posiłki, a 23-go cieszyliśmy się wspaniałym świątecznym posiłkiem z rodziną. Dzięki WOOP”.

READ  Sky przyznaje, że obsługa klienta jest niewystarczająca z powodu COVID-19 i napiętego rynku pracy

Skontaktowano się z Woopem w celu skomentowania.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *