Konkluzja: Droższy papier toaletowy nie zawsze jest lepszy

Konkluzja: Droższy papier toaletowy nie zawsze jest lepszy
Papier toaletowy jest oceniany za miękkość, odporność na przebicie, łatwość oddzielania i czas rozpadu.

123rf

Papier toaletowy jest oceniany za miękkość, odporność na przebicie, łatwość oddzielania i czas rozpadu.

nie wszystko papier toaletowy Są one tworzone jako równe, a niektóre „długie” listy są niewystarczające, według Consumer New Zealand.

strażnik Połóż papier toaletowy na swoich krokach Odkryłem, że wyższa cena nie zawsze oznacza papier lepszej jakości.

Odkryto również, że długość „długich” liści może różnić się o ponad 10 m w zależności od marki.

W teście konsumenckim w Nowej Zelandii wykończono w 100% papier toaletowy z recyklingu EarthSmart, tuż za nim znalazł się papier toaletowy Soft Touch Ultra Soft.

Czytaj więcej:
* Konsument z Nowej Zelandii: Złożono ponad 100 skarg dotyczących cen żywności w supermarketach
* Domowe dylematy, które nas dzielą, po której jesteś stronie?
* Papier toaletowy przeanalizowany pod kątem wytrzymałości i wpływu na środowisko

Ale przy odpowiednio 2,4 centa i 2,1 centa za metr listy z najwyższymi wynikami nie należały do ​​najdroższych w ofercie.

Tytuł ten otrzymał With Small Premium Tree Free TP, produkt z włókna bambusowego, który kosztuje 5,4 centa za metr.

Wytrzymały, miękki papier toaletowy został wykończony na końcu i był również najtańszym testowanym papierem, przy temperaturze 1,3°C na metr.

Konsument z Nowej Zelandii przetestował papier toaletowy i stwierdził, że wyższa cena nie zawsze oznacza wyższą jakość.

dostarczony

Konsument z Nowej Zelandii przetestował papier toaletowy i stwierdził, że wyższa cena nie zawsze oznacza wyższą jakość.

Jednak ogólny wynik jest nadal przyzwoity w stosunku do kosztów, powiedział Consumer NZ.

Testy zostały przeprowadzone przez niezależne laboratorium i oceniły każdą rolkę pod kątem gładkości, odporności na przebicie, łatwości separacji i czasu na rozwinięcie.

Papiery toaletowe, które wyszły [in the] Środek stawki cofnie cię bardziej niż najlepszy wykonawca, powiedział Paul Smith, kierownik ds. testów Consumer NZ.

Jednak ludzie mieli inne priorytety, jeśli chodzi o papier toaletowy.

„Dla niektórych najważniejsza jest długość rolki, dla innych gładkość papieru jest największym problemem. Lub może sprowadzać się do ceny produktu” – powiedział Smith.

READ  Epidemia Covid-19 delta: Wraz ze wzrostem liczby zachorowań na wirusy rosną prośby Rosjan o szczepionkę

Konsument zmierzył długość każdej rolki papieru toaletowego i chociaż te wyniki nie wpłynęły na ogólny wynik, stwierdził znaczne różnice w długości „długich” rolek.

„Z 'długich’ okrążeń, które zmierzyliśmy, jedno miało nieco ponad 28 m, a drugie nieco poniżej 40 m. To duża różnica” – powiedział Smith.

„[But] Wszystkie testowane przez nas papiery dobrze pasują do dostępnych funkcji — nie martwimy się, że konsumenci otrzymają irytującą ofertę”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *