Kupujący żywność przeładowali swoje artykuły spożywcze po usterce technicznej

Kupującym w Pak n ‘Save, New World i Four Square na Wyspie Północnej w poniedziałek przepłacano za artykuły spożywcze, ponieważ awaria komputera spowodowała, że ​​około jedna czwarta reklamowanych ofert specjalnych nie rejestrowała się przy kasie.

Problem techniczny, który trwał między 7:00 a 12:30, spowodował, że część klientów nie otrzymała części reklamowanych rabatów.

Rzeczniczka Foods Antoinette Laird powiedziała, że ​​firma bardzo poprawnie traktuje swoje ceny.

Problem polegał na tym, że chociaż ceny na półkach w dotkniętych sklepach były prawidłowe, powiedziała, że ​​aż jedna czwarta nowych cen specjalnych w tym tygodniu nie została odnotowana przy kasie.

Czytaj więcej:
* Większość kupujących nie jest przekonana do prawdziwych ofert specjalnych – ankiet
* Klienci, którzy opóźniają pobranie naklejek, ryzykują utratę oferty noży Smeg, ostrzega New World
* Klienci New World proszą o pozostawienie toreb wielokrotnego użytku w samochodzie, gdy są zamknięte
* Stare oferty opóźniają kupujących w Nowym Świecie

„Poważniejszy proces incydentu rozpoczął się, gdy tylko problem techniczny został zidentyfikowany o 5.30 w poniedziałek, a ceny wyjścia w dotkniętych sklepach były stopniowo korygowane między 10:30 a 12:30 tego samego dnia” – powiedział Laird.

Klienci zostali obciążeni nieprawidłowymi opłatami w sklepach spożywczych na całej Wyspie Północnej za niektóre artykuły spożywcze.

Ricky Wilson / sztab

Klienci zostali obciążeni nieprawidłowymi opłatami w sklepach spożywczych na całej Wyspie Północnej za niektóre artykuły spożywcze.

„Problemy z cenami, takie jak ten, są niezwykle rzadkie i dysponujemy systemami i procesami umożliwiającymi ich wczesną identyfikację”.

Laird powiedział, że firma szczerze przeprosiła każdego klienta, który robił zakupy w 69 dotkniętych sklepach na North Island w poniedziałek i nie otrzymał specjalnej ceny, której oczekiwała przy kasie.

„Zachęcamy klientów, którzy uważają, że mogą być dotknięci tym problemem, do sprawdzania paragonów i kontaktowania się ze sklepem, w którym robią zakupy, aby można było poprawić wszelkie rozbieżności”.

Czy jesteś dotknięty? E-mail [email protected]

To nie pierwszy raz, gdy usterka techniczna spowodowała, że ​​ceny z poprzedniego tygodnia zostały odnotowane na wyjściu.

W 2017 roku Foodstuffs napotkały podobny problem w niektórych sklepach Pak n ‘Save i New World.

READ  Agent nieruchomości z Auckland oferuje rok bezpłatnego unikania sprzedaży nieruchomości

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top