Made in Poland: Meble Polska zwraca międzynarodową uwagę na branżę

Made in Poland: Meble Polska zwraca międzynarodową uwagę na branżę

Poznań, Polska — Ponad 250 firm z 15 krajów zaprezentowało swoje najnowsze produkty i najlepiej sprzedające się meble. Targi Meblowe Meble Polska 2023, luty 21-24. Wystawcy z Polski i kilku krajów Europy i Azji powitali kupców z ponad 70 krajów, a organizatorzy informują, że zarówno kupujący, jak i sprzedający pozytywnie oceniają możliwości biznesowe w 2023 roku.

„Mimo niepewnej sytuacji na światowych rynkach, 41. edycja Targów Meble Polska, największych targów meblowych w Europie Środkowo-Wschodniej, zakończyła się wielkim sukcesem” – powiedział Robert Messina, Wicedyrektor firmy Meble Polska. „Cieszymy się, że powierzchnia targów meblowych wróciła do poziomu sprzed pandemii”.

Zdaniem Messiny utrzymująca się tendencja wzrostowa liczby przyjazdów zarówno kupujących, jak i sprzedających jest silnym pozytywnym sygnałem dla Mbel Polska.

„Profesjonalni goście wrócili w dużych ilościach” – powiedział. „Tegoroczna edycja potwierdziła, że ​​Meble Polska to najlepszy rynek źródłowy dla całego świata. Firmy zagraniczne coraz częściej wykorzystują potencjał sprzedażowy, licznie rejestrując się jako wystawcy. Dzięki temu oferta targów staje się bogatsza i ciekawsza .

Według raportu przygotowanego przez Tomasza Wiktorskiego z B+R Studio Polska utrzymała pozycję lidera pod względem wartości eksportu mebli w Europie w 2022 roku. W 2022 r. największym odbiorcą polskich mebli były Niemcy, a następnie Wielka Brytania, Czechy, Francja i Holandia. Największym pozaeuropejskim źródłem polskich mebli są Stany Zjednoczone, reprezentujące 3,9% eksportu.

W raporcie rocznym Wiktorski zauważa, że ​​Polska stanęła w obliczu wielu takich samych wyzwań, jak inni międzynarodowi producenci mebli, a wiele firm dokonało znacznych inwestycji w celu zwiększenia mocy produkcyjnych i udziału w rynku eksportowym.

„Polski przemysł meblarski (2022) zakończył z rekordową produkcją sprzedaną na poziomie 15,4 mld dolarów” – powiedział Wiktorski. „Na pierwszy rzut oka wzrost jest znaczny, ale niestety wynika to głównie z bardzo wysokiej inflacji, która będzie z nami jeszcze długo.”

READ  Polska planuje obniżyć VAT, aby zrównoważyć inflację

Wiktorski będzie w kwietniu na High Point Market z sześcioma polskimi producentami, a przedstawiciele każdej z uczestniczących firm powiedzieli, że są gotowi do współpracy z amerykańskimi kupcami, oferując różnorodne style i projekty wykonane w Polsce z jakością i korzystnymi terminami realizacji.

„Ci producenci mają systemy dostosowane do amerykańskich sprzedawców detalicznych” – powiedział Viktorski. „Oferują produkty, w tym meble tapicerowane, linie RDA/z płaskim oparciem oraz produkty z litego drewna w różnych rozmiarach i wykończeniach, aby dotrzeć do wielu segmentów konsumenckich”.

Zobacz też:

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *