ModaModa z Korei Południowej współpracuje z Grupą MBF w Polsce

ModaModa z Korei Południowej współpracuje z Grupą MBF w Polsce

Południowokoreańska marka produktów do pielęgnacji włosów Modamoda nawiązała współpracę z polską MBF Group SA w zakresie dystrybucji, zaznaczając tym samym swoje wejście w rozwijającą się europejską branżę kosmetyczną.

Produkty Modamoda wykorzystują właściwości przeciwutleniające polifenoli, które w owocach brązowieją, aby naturalnie nadać kolor włosom podczas mycia szamponem.

Współpraca odgrywa ważną rolę w kwitnącej polskiej gospodarce i stanowi bramę do rynku europejskiego, odzwierciedlając trend południowokoreańskich firm poszukujących partnerów w Polsce dla swoich europejskich przedsięwzięć.

Grupa MBF posiada kwalifikacje do współpracy z organizacjami takimi jak NATO i Rząd Federalny Stanów Zjednoczonych, z dużym doświadczeniem w zakresie dostaw w różnych sektorach europejskich, od wyrobów medycznych po towary konsumpcyjne.

Wynajdując pierwszą na świecie formułę naturalnego szamponu brązującego z wykorzystaniem polifenoli, ModaModa jest liderem na rynku szamponów przyciemniających włosy w Korei Południowej.

W skali globalnej jest siłą K-beauty, zaznaczając swoją obecność w USA, Chinach, Tajwanie, Singapurze, Azji Południowo-Wschodniej i Japonii w ciągu dwóch lat od premiery. Również w tym roku ModaModa przygotowała grunt pod wejście na rynek europejski, co zostało podkreślone umową handlową z Brazylią.

„Po wejściu na pięć rynków międzynarodowych nasze wysiłki w Chinach i Japonii znacząco się wyróżniają” – zauważył Bae Hyung-Jin, dyrektor generalny ModaModa. „Naszą wizją jest penetracja rynków Ameryki Środkowej i Południowej, Europy i stanie się prawdziwie globalną marką lifestylową.”

Napisz do Ji-Eun Yang pod adresem [email protected]

READ  RWE dotyczy wszystkich 11 morskich stref powietrznych oferowanych w Polsce

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *