Pasażerowie linii Air Canada zostali wyrzuceni z pokładu po złożeniu skargi na siedzenia pokryte wymiocinami

Pasażerowie linii Air Canada zostali wyrzuceni z pokładu po złożeniu skargi na siedzenia pokryte wymiocinami

Linie Air Canada przeprosiły dwóch pasażerów, którzy zostali usunięci z lotu po tym, jak złożyli skargę, że byli zmuszeni do siedzenia na źle wyczyszczonych siedzeniach pokrytych wymiocinami z poprzedniego lotu.

W poście na Facebooku jedna z pasażerów na pokładzie, Susan Benson, szczegółowo opisała wydarzenia, w wyniku których obie kobiety zostały wyrzucone z samolotu.

Opisała, jak wsiadła do samolotu i poczuła „smród”, ale nie wiedziała, na czym polega problem.

W końcu odkryłem, że podczas poprzedniego lotu ktoś zwymiotował na niektóre siedzenia, więc załoga musiała szybko posprzątać przed wejściem na pokład.

„Ale najwyraźniej nie był w stanie przeprowadzić dokładnego sprzątania” – powiedział Benson.

Próbując zamaskować nieprzyjemny zapach, załoga posypała siedzenia fusami z kawy i spryskała całą powierzchnię perfumami, ale nie przyniosło to większego efektu.

„Kiedy wyraźnie zdenerwowani pasażerowie próbowali wyjaśnić stewardowi, że siedzenie i pas bezpieczeństwa są mokre, w ich okolicy nadal widoczne były pozostałości wymiocin” – powiedział Benson.

„Stewardessa bardzo przeprosiła, ale wyjaśniła, że ​​samolot jest pełny i nie mogą nic zrobić”.

Po tym, jak oboje kłócili się przez „kilka minut”, gospodyni poszła po swojego przełożonego, który powiedział im, że nic innego nie można zrobić.

Jeźdźcy otrzymali koce do siedzenia, mokre chusteczki i worki na wymiociny.

Jednak sytuacja uległa zmianie, gdy pilot zszedł z drogi kołowania, aby porozmawiać z pasażerami.

„Uklęknął bardzo spokojnie i powiedział obu kobietom, że mają dwie możliwości: mogą same opuścić samolot i zorganizować loty na własny koszt, albo zostaną wyprowadzone z samolotu przez ochronę i wsadzone na pokład”. – Lista lotów – powiedział Benson.

Kiedy zapytali go, dlaczego chcą zostawić ich w samolocie, pilot odpowiedział, że byli „niegrzeczni” w stosunku do stewardessy.

Benson kwestionuje to twierdzenie. „Z pewnością nie były” – stwierdziła.

READ  Wydawca magazynu nakazał zapłacić 23 000 USD byłemu pracownikowi porzuconemu podczas restrukturyzacji Covid-19

„Byli zdenerwowani i asertywni, ale nie niegrzeczni! Pasażer obok nich wyjaśnia pilotowi, że wymiotuje na swoich siedzeniach i jako policjant nigdy by tak nie traktował ludzi. Nie byli niegrzeczni” – wyjaśnił, byli po prostu zirytowani”.

Pilot wstał i wrócił na przód samolotu. Następnie do przejścia weszła ochrona i eskortowała obie panie z samolotu! Dlaczego? Nie chciał wymiotować przez pięć godzin!

Benson powiedziała, że ​​była zszokowana całą tą próbą.

„Air Canada dosłownie oczekuje, że przechodzień będzie wymiotował lub zostanie eskortowany z samolotu i umieszczony na liście zakazu lotów!

„Nie mam pojęcia, czy rzeczywiście znajdowały się na liście zakazu lotów, czy nie. Nie mogę przestać myśleć o tych dwóch paniach. Nie zrobiły nic złego. Leciały do ​​Wiednia przez Montreal. Wstyd mi, że jestem Kanadyjką i Wstydzę się firmy.” Air Canada”.

W oświadczeniu dla CNN linie Air Canada oświadczyły, że przeprosiły obu klientów, „ponieważ nie zapewniono im takiego poziomu opieki, na jaką zasługiwali”.

„Rozważamy tę poważną sprawę wewnętrznie i skontaktowaliśmy się bezpośrednio z klientami, ponieważ w tym przypadku nasze procedury operacyjne nie były prawidłowo przestrzegane.

„Jesteśmy z nimi w kontakcie w tej sprawie”.

Orzeczenie to nadeszło dzień po tym, jak pojawiła się informacja, że ​​lot Delta Airlines z Atlanty do Barcelony musiał zawrócić, po tym jak pasażer doznał „nagłego wypadku medycznego”, w wyniku którego „biegunka towarzyszyła mu przez cały samolot”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *