Ram ujawnia więcej o swoich urządzeniach elektrycznych

Ram ujawnia więcej o swoich urządzeniach elektrycznych
Ram 1500 Electric nadchodzi, ale nie potrwa to przez jakiś czas.

dostarczony

Ram 1500 Electric nadchodzi, ale nie potrwa to przez jakiś czas.

Szef Ram mówił więcej o planach firmy dotyczących elektrycznych pickupów, które wydają się do pewnego stopnia zakładać podejście „lepiej późno niż bez opóźnień”.

Po pierwsze, w 2024 roku pojawi się 1500 EV, prawdopodobnie z plakietką „Revolution” z Architektura ramowa STLA przeznaczona do pojazdów elektrycznych. Dyrektor generalny Carlos Tavares powiedział, że wiedział, że ciężarówka spóźni się na grę, ale opór paczki, ładowność, czas wysyłki i zasięg nadrobią opóźnienie.

Tavares, przemawiając na prezentacji długoterminowego planu Stellantis’ Dare Forward 2030 w Amsterdamie, zaoferował więcej elektrycznych teaserów Ram, z czerwonymi tylnymi światłami omiatającymi krawędzie i górną krawędź tylnej klapy.

według MotortrendTavares chce, aby elektryczny 1500 wyglądał inaczej niż model 1500 z silnikiem benzynowym, który jest już w sprzedaży, inaczej niż Ford F-150 Lightning, który, z kilkoma wyjątkami, wzoruje się całkowicie na tradycyjnej ciężarówce.

Czytaj więcej:
* Stellantis będzie całkowicie elektryczny w Europie od 2026 r.
* Isuzu i Honda testują ciężarówki napędzane wodorem na drogach publicznych
* Przesunąć Hiluxa? Pamięć RAM działa na całkowicie elektrycznej maszynie średniej wielkości
* Stellantis: Większość modeli będzie miała wersje elektryczne do 2025 r.

Ma to dać EV trochę miejsca na rynku, chociaż wiem, że niektórzy fani Rama mogą się temu sprzeciwić.

Silnik elektryczny 1500 nie będzie wyglądał jak wersja benzynowa, co jest zamierzone.

Damien O’Carroll/Personel

Silnik elektryczny 1500 nie będzie wyglądał jak wersja benzynowa, co jest zamierzone.

Tavares mówił dalej o nadchodzącym ciężkim pojeździe elektrycznym. Niektóre będą elektryczne, jak można się spodziewać, ale Ram wyraźnie pracuje nad ofertami wodorowych ogniw paliwowych dla klientów flotowych. Technologia wodorowa, którą już można było zobaczyć w Europie, będzie wykorzystywana w niektórych ciężarówkach Stellantis na ogniwa paliwowe.

Te ciężarówki mają zasięg ponad 400 km i mogą zatankować w około trzy minuty, tak szerokie jak samochód spalinowy.

READ  „Przerażające”: niektórym zaniepokojonym właścicielom domów grozi wzrost odsetek o ponad 400 USD tygodniowo

Nie podano żadnych ram czasowych dla Ram HD z ogniwami paliwowymi ani jego akumulatorowo-elektrycznego rodzeństwa, ale prawdopodobnie pojawi się on tutaj przed końcem dekady.

W międzyczasie dostępna jest również trzecia ciężarówka powyżej 1500 i HD, Ma być średniej wielkości zamiennikiem Dakoty.

Wydaje się, że Dakota odrodzi się jako średniej wielkości pokaz elektryczny.

dostarczony

Wydaje się, że Dakota odrodzi się jako średniej wielkości pokaz elektryczny.

Motortrend mówi, że minie co najmniej trzy lata, a Ram nie ustalił jeszcze, na której platformie ma go używać.

Perspektywy dotyczą większego podwozia STLA, co oznacza, że ​​może to być silnik oparty na pojeździe, a nie podwozie drabinowe, i że będzie elektryczne.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *