Redaktor Killera opisuje brutalną scenę walki Michaela Fassbendera

Redaktor Killera opisuje brutalną scenę walki Michaela Fassbendera

Nowy film Davida Finchera Zabójca trafi do serwisu Netflix 10 listopada, a montażysta i wieloletni współpracownik Kirk Baxter opowie o „typowych” szczegółach Finchera.

W zamyśle człowieka, który stworzył „Fight Club”, „Seven” i „The Social Network”, „The Killer” – z takimi gwiazdami jak Michael Fassbender i Tilda Swinton – dodaje reżyserowi kolejny oryginalny serial.

Streszczenie filmu brzmi: „Samotny, zimny, metodyczny zabójca, nie obciążony skrupułami i wyrzutami sumienia, czeka w cieniu, wypatrując kolejnego celu. Jednak im dłużej czeka, tym bardziej wierzy, że traci rozum, a jeśli nie, to jego nerwy.”

Artykuł kontynuowany po reklamie

W naszej czterogwiazdkowej recenzji opisaliśmy Zabójcę jako „prawdopodobnie najbardziej inteligentnego i charyzmatycznego zabójcę kontraktowego od czasów Bonda – i równie światowej klasy”. Ale jak sfilmować scenę walki ze wszystkich scen walki?

Edytor Killer tworzy choreografie epickich i brutalnych scen walki

W rozmowie wyłącznie z Dexerto redaktor The Killer, Kirk Baxter, wyjaśnia zawiłości kluczowej sceny walki Michaela Fassbendera, która ma miejsce w filmie.

„To była długa sekwencja walki, która trwała i trwała. Jest trochę przesadzona, ale odsuwa ją na bok realizm tego filmu. To jest to, co mi się podoba, jest całkiem praktyczne” – wyjaśnił.

Artykuł kontynuowany po reklamie

„Wszystko, co się dzieje, może faktycznie istnieć na świecie. Nie ma fizyki fantasy, ale w scenie walki są wbudowane krótkie przerwy, które pozwalają ci przemyśleć i skonsumować. Kiedy już zaczniesz, czeka cię długi proces wkradania się a potem eksploduje, ale po drodze są też małe kawałki zabawy.

„Całkiem podoba mi się rozbijanie mu deski w twarz, ale potem następuje mocny kopniak w korytarzu” – kontynuował Baxter. „Przed tym jest krótka pauza – i to właśnie wywołuje śmiech właściwej publiczności. Potem następuje wielka przerwa w plecach, podczas której oboje próbują złapać oddech i powoli wstać. Następuje pauza, a potem następuje coś, co nazwałem „momentem Indiany Jonesa”, kiedy Fassbender z nadzieją sięga po nóż, a dostaje tylko tarkę do sera.

Artykuł kontynuowany po reklamie

„To właśnie te krótkie przerwy sprawiają, że konsumpcja jest możliwa do przeżycia i nie powoduje stresu, nawet wtedy, gdy myślisz, że to już koniec. To choreografia polegająca na zrobieniu czegoś takiego, abyś mógł to skonsumować i czerpać z tego przyjemność. Myślę, że to kwestia odpowiedniego tempa, tak naprawdę jak w balecie , tutaj „Rodzaj pracy eksperymentalnej. Oto chwila na przetrawienie. A teraz znowu ruszamy”.

Firma Baxter przez cały czas współpracowała z Davidem Fincherem Wiele jego filmów Przed zabójcą, w tym „Dziewczyna z tatuażem” i „Dziwny przypadek Benjamina Buttona”.

Artykuł kontynuowany po reklamie

„Najbardziej ekscytującą częścią pracy nad filmami Davida jest nadanie choreografii scenie. Kręci on bardzo klasyczny film o zemście, a my dajemy mu najdrobniejsze szczegóły. Te fragmenty to zazwyczaj szczegóły Finchera. „Czuję się komfortowo, mogąc to zrobić wyjaśnij, jak David został postrzelony” – powiedział redaktor „The Killer”.

„Zabójca” pojawi się na Netfliksie 10 listopada. Poniżej znajdziesz więcej treści z serwisu Netflix:

Czy będzie 3 sezon Firefly Lane? | Wołowina Sezon 2 | Potwór Sezon 2 | Czy będzie trzeci sezon Ginny i Georgia? | Stranger Things Sezon 5 | Florida Man Sezon 2 | Mania Sezon 2 | Sandman Sezon 2 | Prawnik Lincolna, sezon 3 | Heartstopper Sezon 3 | Rzeka Dziewica Sezon 6

Artykuł kontynuowany po reklamie

Tammy Lowe

„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *