Twórcy Apex Legends rozmawiają o zmianach w Olympusie i trybie sterowania grą

programiści z Rozrywka Repost Otworzyłem kilka zmian, które wprowadzasz Legendy Apex wyzwaniełącznie z Wielka zmiana dla Olympusa Oraz ograniczony czasowo tryb gry o nazwie Control.

W rozmowie z prasą na początku tego tygodnia firma Respawn Entertainment wyjaśniła swoje powody niektórych Legendy ApexNajwiększe zmiany nadejdą wraz z wyzwanie.

Jeśli chodzi o zmiany w Olympusie – które obejmują dwa dodatkowe punkty zainteresowania (POI) i nowy malowniczy teren – projektant Alex Graner powiedział, że celem było „przyniesienie nowych wrażeń graczom Olympusa” przy jednoczesnym zajęciu się niektórymi „bolesnymi punktami” społeczności.

Wiązało się to z rozszerzeniem południowej strony Olimpu i przeniesieniem niektórych istniejących punktów zainteresowania, aby uniemożliwić graczom zbyt szybkie dotarcie do środka mapy, bez względu na to, gdzie wylądowali. Graner ma nadzieję, że dzięki tym zmianom gracze będą przez cały czas coraz bardziej popularni Legendy Apex mecze.

Jednym z tych nowych punktów POI jest Sterownik Fazowy, który był teleporterem, który działał nieprawidłowo podczas próby poruszania Olympusem. Drugi to „duża przestrzeń wewnętrzna”, która łączy Labs z Banzai. Istnieje również nowy teren zwany Zmutowanymi Ziemiami, który jest „wadliwą” wersją Olimpu.

Wprowadzono również wiele mniejszych zmian jakości życia, w tym nowe otwarcie w północnych turbinach, więcej tyrolek i zmiany niektórych sygnałów nawigacyjnych po tym, jak gracze rankingowi uznali niektóre swoje pozycje za nieco mocniejsze.

Ogólnie rzecz biorąc, łupy będą bardziej rozpowszechnione, jednak Sterownik Fazowy będzie w stanie wyprodukować łupy z nawet złotego poziomu, jeśli gracze wejdą w interakcję z wieloma planszami w lokacji. Spowoduje to głośny hałas, aby ostrzec pobliskich graczy, zwiększając ryzyko w stosunku do nagrody dla każdego zespołu, który chce przygotować się w nowej lokalizacji.

zatrudnienie Legendy ApexNastępny tryb gry, sterowanieProjektant gry David Świeczo powiedział, że będzie działać przez trzy tygodnie na początku sezonu i może być rozgrywany przez dwie dziewięcioosobowe drużyny, z których każda składa się z trzech drużyn. Kontrola pozwoli graczom w nieskończoność pojawiać się i zmieniać swoją legendę podczas odrodzenia, a etap krwawienia został usunięty, dzięki czemu gracze natychmiast umierają.

READ  Sklep internetowy Fitbit zostanie zamknięty i zastąpiony przez Google Store

W Kontroli kładzie się również większy nacisk na „walkę i celowanie”, a gracze otrzymają nieograniczoną amunicję, regenerację tarczy i szybkie leczenie.

Jeśli chodzi o filozofię projektowania stojącą za Control, projektant gry Mark Yampolsky powiedział, że Respawn chciał stworzyć nieoficjalną wersję gry. Legendy Apex„plac zabaw”, który można wykorzystać do „ćwiczenia i doskonalenia podstawowych umiejętności”.

Gdzie indziej projektant gry Eric Canaves podzielił się więcej o zmianach, których mogą oczekiwać fani. Obejmuje to podajnik kinetyczny, nowy skok, który podróżuje w Peacekeeperze i Triple Take, który ładuje pociski i skraca czas przepustnicy podczas wślizgów. wyzwanie Wprowadzi również pociski Hammerpoint, zwiększając niechronione obrażenia karabinów Mozambik, P2020 i RE-45. Wreszcie, Bocek i 30-30 będą mogli używać niszczących kapeluszy, które podczas strzelania z biodra rozpadają się w serię.

W publicznej aktualizacji Grander dodał: „To największa jak dotąd aktualizacja Olympusa i bez wątpienia jedna z najbardziej ambitnych aktualizacji, jakie mieliśmy w grze. punkt kulminacyjny. „

Wreszcie, lider narracji, Ashley Reed, zażartował, że enigmatyczny Eduardo Silva będzie odgrywał znacznie większą rolę w nadchodzącym sezonie Legendy Apex.

w innym miejscu, wycena Patch 4.02 rozwiązał problemy z nieaktywnymi i toksycznymi graczami.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *