W Polsce dominuje telewizja tradycyjna

W Polsce dominuje telewizja tradycyjna

Chociaż usługi streamingowe stają się w Polsce coraz bardziej popularne, widzowie spędzają 90% czasu przed telewizorem, oglądając tradycyjne programy.

Według najnowszych ustaleń Nielsen The Gauge Polacy zwiększyli w styczniu oglądalność transmisji strumieniowych z 5,6% do 5,9%. Netflix (1,8%) i YouTube (1,3%) łącznie stanowiły 3,7%, podczas gdy inne usługi przesyłania strumieniowego miały 2,7%. Telewizja satelitarna jest najpopularniejszym sposobem oglądania tradycyjnej telewizji (34,6% ogółu), następnie kablową (29,5%) i naziemną (23,9%), a pozostałe usługi stanowią 6,1%.

Gage został stworzony, aby zapewnić branży medialnej miesięczną analizę korzystania z telewizji na głównych platformach dystrybucji telewizji. Nielsen wydał swoje pierwsze wydanie The Gauge w maju 2021 roku w USA.

Dane pochodzą z panelu Nielsena z jednego źródła obejmującego 3500 gospodarstw domowych i prawie 9700 panelistów. The Gauge: miesięcznik AMR (Average Minute Rating) w Polsce na podstawie danych o udziale w oglądalności. Dane podawane są dla telewizji powyżej 4 roku życia, telewizji kablowej, satelitarnej, naziemnej (liniowej i przeliczonej do 7 dni) oraz oglądalności ze streamingu (kategoryzowane jako liczba widzów transmitujących na żywo stacje telewizyjne na platformach OTT. Widzowie streamujący). Kategoria „Inne” obejmuje wyświetlenia nieautoryzowanych treści.

READ  Aramco idzie za Rosją w sprawie umowy naftowej w Polsce Aktualności OPEC

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *