Wybuch epidemii Covid 19 Delta: Hospitality NZ mówi, że długi okres przejściowy na ponowne otwarcie musi się skończyć

Dyrektor generalny nowozelandzkiej Hospitality Julie White. Załączone zdjęcie

Firmy hotelarskie i hotelarskie w całym kraju przygotowują się do rozpoczęcia kampanii „jesteśmy gotowi” od przyszłego tygodnia, mając nadzieję, że będziemy mogli ponownie otworzyć w ramach małego zestawu protokołów zdrowotnych Covid-19.

Julie White, dyrektor generalny Hospitality NZ, powiedziała, że ​​jej członkowie zrobili wszystko, o co ich poproszono w ciągu ostatnich kilku miesięcy i są teraz gotowi do obsługi klientów.

„Wszędzie w kraju, zwłaszcza Auckland, jest teraz gotowe do otwarcia na 'zielonym’ poziomie i pozostania otwartym. Jesteśmy gotowi pomóc społeczeństwu naród.

Powiedziała, że ​​następne kilka miesięcy nadal były pełne niepewności i nie była to nagroda za wysiłki Nowozelandczyków.

„Wzywamy do zakończenia tej długiej i krętej transformacji.

„Wszyscy przyznajemy, że transmisja Covid-19 będzie miała miejsce – ale o to chodzi [Prime Minister] Jacinda Ardern mówiła o tym w styczniu, kiedy jesteśmy gotowi do życia z wirusem” – powiedział White.

Powiedziała, że ​​sektor jest odpowiednio przygotowany do utrzymania niskiego wskaźnika transmisji Covid-19.

– Gościnność została zorganizowana tak, aby zachować dystans, a personel jest ukryty i zaszczepiony.Wkrótce będziemy mogli poprosić klientów o świadectwa szczepień.

„To wystarczy, abyśmy wszyscy, nasza rodzina i przyjaciele, wrócili do pracy i życia.

Obiekty hotelarskie i dostawcy zakwaterowania zainstalują banery „jesteśmy gotowi” obok banerów Covid-19 i rozsyłają ulotki klientom szczegółowo opisujące, jak hotelarstwo jest gotowe do bezpiecznego przyjęcia narodu.

„Niezależnie od tego, czego potrzebują klienci, aby czuć się bezpiecznie w czasie spotkań towarzyskich, znajdą miejsce gościnne lub zakwaterowanie, które spełni ich potrzeby” – powiedział White.

W zeszłym miesiącu firma Ardern ogłosiła nowy system sygnalizacji świetlnej, który ma zakończyć ogólnokrajowe blokady, zastępując istniejące poziomy alertów Covid-19.

Ten nowy system spotkał się z ostrą krytyką ze strony branży hotelarskiej, restauracyjnej i detalicznej, którzy skarżyli się, że jest niejasny i niepewny.

READ  Niedobór magnezu w Chinach: globalne zamknięcie przemysłu motoryzacyjnego w ciągu kilku tygodni przy „katastrofalnym” zamknięciu

System sygnalizacji świetlnej wykorzystuje również świadectwa szczepień.

Auckland znajduje się obecnie na poziomie alertu 3, krok 2, co oznacza, że ​​ośrodki zakwaterowania i noclegów nadal nie mogą działać.

Restauracje ograniczają się do zamówień online tylko na fast food. Sklepy detaliczne mogą otwierać się zgodnie ze ścisłymi wytycznymi dotyczącymi dystansu społecznego.

Robin King, właściciel Admirals Motor Lodge w Blenheim, powiedział, że stracił tysiące dolarów z powodu ograniczeń Covid i braku odwiedzających Auckland.

„Nie sądzę, że rząd rozumie, jak zła jest nasza sytuacja [accommodation centres] bolesny. Jesteśmy zależni od przychodzących gości i potrzebujemy głów na poduszkach.

„Tylko w tym miesiącu straciliśmy 150 rezerwacji” – powiedział King.

Na styczeń zaplanowano wyścig samochodowy na New Zealand Speedway, a jego 20-miejscowy motel jest w pełni zajęty, a goście mają pozostać przez co najmniej siedem dni.

„Ale teraz wydarzenie zostało odwołane i straciłeś tysiące dolarów tylko z powodu tego odwołania.

„Rząd nie może zdecydować, co zrobić”, powiedział King.

Powiedział, że ludzie nie zdają sobie sprawy, jak bardzo zamknięcie w Auckland wpływa na naszą działalność.

„Jedyną rzeczą, która trzymała nas na nogach, było kilku dojeżdżających do pracy i kilka osób, które pracują w branży winiarskiej. [in Marlborough] Zostań w hotelu.”

„Rząd musi podjąć decyzję i dać nam jasne wskazówki, kiedy możemy otworzyć” – powiedział King.

„Nie możemy wymagać, aby ludzie zostali zaszczepieni przed wpuszczeniem ich do hotelu, ale potrzebujemy jasnych informacji od rządu, nawet jeśli oznacza to uniemożliwienie osobom niezaszczepionym wejścia na nasze tereny” – powiedział.

White powiedział, że centra zakwaterowania polegają na tym, że klienci dokonujący wstępnej rezerwacji planują z wyprzedzeniem, aby zapewnić im pełną obsadę i zaopatrzenie.

Październikowe dane uzyskano od STR, które dostarczają danych, analiz i informacji rynkowych dla globalnej branży hotelarskiej, która wykazała spadek liczby rezerwacji forward dla Auckland.

READ  Pasażerowie utknęli w martwym punkcie po upadku brytyjskiej linii lotniczej Flybe po raz drugi w ciągu trzech lat

White powiedział: „Praktycznie nie uczę się na pamięć [for Auckland]Jak te ośrodki zakwaterowania planują zaopatrzenie, którego potrzebują do działania?”

„To pokazuje, że jesteśmy znacznie niżsi niż w zeszłym roku… tylko od 5 do 10 procent rezerwacji noclegów.

„Właśnie tak poważna jest sytuacja”, powiedział White. „Przy tak dużej niepewności obserwujemy więcej odwołań”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *