Wybuchające gwoździe i naczynia kuchenne zbyt gorące – australijscy klienci ostro krytykują promocję naczyń kuchennych MasterChef

Wybuchające gwoździe i naczynia kuchenne zbyt gorące – australijscy klienci ostro krytykują promocję naczyń kuchennych MasterChef

Jedna z wielu złych recenzji na temat asortymentu Materchef sprzedawanego w supermarkecie Coles w Australii.

Naczynia MasterChef, które były częścią promocji naklejek w Australii, podobnej do tej prezentowanej w supermarkecie w Nowej Zelandii, zebrały w Internecie fatalne recenzje.

Pękające paznokcie, odłamane pokrywki, nieprzywierająca powłoka, która odkleja się już po pierwszym użyciu oraz uchwyty przewodzące ciepło i parzące dłonie to tylko niektóre z skarg na Productreview.com.au.

Asortyment MasterChef, który był częścią promocji supermarketu Coles w Australii, jest podobny, jeśli nie taki sam, jak asortyment promowany w Nowej Zelandii przez New World.

Za każde wydane 20 dolarów przyznawana jest naklejka promocyjna. Dwadzieścia naklejek zawiera dwuczęściowy zestaw przyborów, 50 naklejek – garnek i pokrywkę o średnicy 18 cm, a 70 naklejek – talerz BBQ z rusztem na mięso.

Firma New World New Zealand stwierdziła, że ​​jakość asortymentu produktów MasterChef jest wysoka i jak dotąd nie otrzymała żadnych skarg.

„Asortyment, jaki New World oferuje swoim klientom, jest doskonałej jakości i został wstępnie przetestowany pod kątem zgodności ze wszystkimi przepisami bezpieczeństwa” – powiedziała Esther Gordon z Foodstuffs, która jest właścicielem New World.

„Do naczyń kuchennych dołączono także instrukcje dotyczące zapewnienia jakości, użytkowania i pielęgnacji, dlatego bardzo ważne jest, aby zawsze przestrzegać tych instrukcji pielęgnacji i użytkowania, aby zapewnić najlepsze rezultaty”.

Jednak w Australii promocja otrzymała jednogwiazdkowe recenzje ze skargami, w tym poparzonymi palcami od zbyt gorących uchwytów, paznokciami trzymającymi uchwyty garnków podczas strzelania po pokoju i szklanymi pokrywkami, które pękają po umyciu rąk.

Klient z Sydney powiedział, że podczas gotowania usłyszał trzask, a później odkrył, że nit mocujący uchwyt „wyskoczył z garnka”.

„Zjadłem obiad i prawie złamałem ząb kawałkiem metalu” – powiedział recenzent.

READ  Wzrost cen benzyny prowadzi do wzrostu zainteresowania pojazdami elektrycznymi

Inny powiedział, że miał takie same doświadczenia z dwiema patelniami i stwierdził, że nit „odpadł przy dużej prędkości” i ich zdaniem należy wyciągnąć patelnię.

W kilku recenzjach pokazano zdjęcia brytfanny ze zdjętą czarną powłoką nieprzywierającą.

W wielu recenzjach skarżono się na odklejanie się powłoki zapobiegającej przywieraniu po jednym lub kilku użyciach.
W wielu recenzjach skarżono się na odklejanie się powłoki zapobiegającej przywieraniu po jednym lub kilku użyciach.

Inny rozczarowany klient powiedział, że zebrał 90 naklejek, aby otrzymać „dobry garnek” i stwierdził, że nie warto czekać.

„Użyliśmy go kilka razy i dziś wieczorem zrobiliśmy na nim naleśniki, które pozostawiły czarny połysk na wszystkich naleśnikach. Kto wie, ile czarnego brokatu było w innych naszych potrawach”.

Spośród 121 komentarzy Productreview.com.au Wiele negatywnych recenzji pochodziło od klientów Coles, którzy byli zdenerwowani faktem, że Coles nie był dostępny w magazynie przed zakończeniem promocji.

Firma New World New Zealand stwierdziła, że ​​promocja jest już w połowie i że dostępnych jest mnóstwo zapasów.

„Podjęliśmy A „Spójrz na link do hosta skarg, który wydaje się być australijską witryną, na której większość recenzji MasterChef dotyczy braków w magazynie, a mamy mnóstwo zapasów w całym kraju” – powiedział Gordon.

„Odkąd promocja rozpoczęła się sześć tygodni temu, klienci New World przekazali nam świetne opinie na temat swoich nowych naczyń kuchennych i wkrótce udostępnimy szczegółowe informacje na temat jej przebiegu w połowie promocji”.

Instrukcje dotyczące pielęgnacji naczyń kuchennych MasterChef na stronie internetowej Coles zalecają mycie rąk w celu przedłużenia trwałości produktu, używanie rękawic kuchennych podczas obsługi patelni i umieszczanie chusteczek higienicznych między patelniami podczas przechowywania.

New Scientist zauważył, że naczynia do pieczenia należy używać wyłącznie w piekarniku i myć je ręcznie.

Jessica Walker z Consumer NZ stwierdziła, że ​​ustawa o gwarancjach konsumenckich ma zastosowanie do prezentów i upominków, a także towarów, za które zapłacili konsumenci.

„Jeśli więc ktoś ma problem z otrzymanymi naczyniami kuchennymi, może poprosić supermarket o jego naprawienie” – powiedziała.

READ  Aprobaty spadają, ale przekształcenie ich w domy „pozostaje największym problemem”

„Jeśli problem jest niewielki, supermarket może wybrać pomiędzy naprawą, wymianą lub zwrotem pieniędzy. Jeśli problem jest poważny, konsument może domagać się zwrotu pieniędzy.

Walker powiedział, że gdyby klient płacił wyłącznie naklejkami, a nie gotówką, byłby uprawniony jedynie do „wartości innego oferowanego świadczenia”, a nie do zwrotu pieniędzy.

„Trudno powiedzieć, jaka jest wartość, więc jeśli naczynia kuchenne nie są na odpowiednim poziomie, uważamy, że supermarket powinien je wymienić na podobny produkt o podobnej wartości”.

Kirsty Wynne jest dziennikarką mieszkającą w Auckland i mającą ponad 20-letnie doświadczenie w redakcjach w Nowej Zelandii. Zajmowała się wszystkim, od przestępczości i kwestii społecznych po rynek nieruchomości, a obecnie koncentruje się na sprawach konsumenckich.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *