Wydawca gier YouTuber Dunkey właśnie ogłosił swój pierwszy tytuł

Wydawca gier YouTuber Dunkey właśnie ogłosił swój pierwszy tytuł

Zapowiedziano pierwszą grę wydaną przez twórcę YouTube, Dunkeya.

Dunkey, którego prawdziwe nazwisko to Jason Gastrow, Ogłoszony we wrześniu że zakładał Bigmode, firmę wydawniczą, której celem było wprowadzanie na rynek obiecujących niezależnych tytułów.

Teraz ujawniono, że pierwszą grą wydawcy będzie Animal Well, gra Metroidvania, dla której powstaje parowy I PS5.

Zwierzę było dobre Pierwotnie ogłoszony w lutym 2022 r za opłatą Play Station Blog jako jeden z siedmiu samodzielnych tytułów, które pojawią się na konsolach PlayStation.

Studnia dla zwierząt — reklama zwiastuna

„Eksploruj gęsty, połączony labirynt i odkryj jego liczne sekrety” – czytamy w zwiastunie gry Strona Steama.

„Zbieraj przedmioty, aby manipulować otoczeniem w zaskakujący i znaczący sposób. Spotykaj stworzenia zarówno piękne, jak i niepokojące, próbując przetrwać to, co czai się w ciemności. Jest więcej, niż widzisz.”

przemawia Reklama wideo we wrześniu W którym ujawnił, że uruchamia Bigmode, Gastrow powiedział, że jest „zmęczony oglądaniem z boku” i wierzy, że może wykorzystać swój zasięg i doświadczenie w grach pieniężnych, aby pomóc w uruchomieniu nowych gier niezależnych.

Jastrow, który wraz z żoną Leah założył Bigmode, ma ponad siedem milionów subskrybentów swojego kanału YouTube Videogamedunkey i ponad 1,3 miliona obserwujących na Twitterze.

„Jestem na YouTube od 11 lat, a jednym z głównych tematów mojego kanału zawsze było wyrzucanie bezdusznych pieniędzy do śmieci oraz zbieranie i chwalenie naprawdę inspirujących dzieł sztuki w tym medium” – powiedział.

Zauważyć: Aby wyświetlić to osadzenie, zezwól na korzystanie z funkcjonalnych plików cookie w Preferencje plików cookie.

Dodał: „Istnieje wiele gier, które wiedzą, jak naśladować wygląd twoich ulubionych gier, ale nie robią tego, co jest naprawdę ważne. Wiele prawdziwych gier tonie w morzu przeciętności. Potrzebujesz kogoś, kto pomoże ci się wyróżnić”.

„Chcę, aby Bigmode był moją pieczęcią aprobaty, czymś, czego nie traktuję lekko. Nie szukam kreatywnej kontroli nad twoimi grami, ale chcę być w to zaangażowany. Jestem zmęczony siedzeniem z boku i czekaniem na świetne gry. Teraz chcę tam wejść i pomóc”.

READ  Od ankiet grupowych WhatsApp po podłączanie nowych urządzeń mobilnych — sprawdź niesamowite rzeczy, które prawdopodobnie pojawią się wkrótce

Jednak po ogłoszeniu Dunkeya niektórzy zareagowali sceptycznie i kwestionowali, czy ma on odpowiednie kwalifikacje, aby kierować wydawcą gier wideo. Niektórzy nawet kwestionowali, czy sama reklama to żart.

Danny O’Dwyer, założyciel Nuclip, firmy zajmującej się produkcją filmów dokumentalnych o grach wideo, skomentował: „Musimy porzucić głupi podstęp, że posiadanie opinii na temat gier jest prerogatywą, aby zrozumieć cokolwiek na temat rozwoju”.

Dodał: „Rodzi to również wiele kwestii etycznych, ale na razie dam im kredyt zaufania. Powiem tylko, że nie znam wielu Hindusów, którzy chcieliby mieć współwydawcę bez doświadczenia lub przedstawiciela w przemysł.”

Programista Vlambeer, Ramy Ismail, napisał, że cieszy się z pojawienia się nowego wydawcy, ale wezwał wszystkich programistów rozważających podpisanie umowy z Bigmode, aby zachowali ostrożność.

Posłuchaj, wesprze każdego, kto chce publikować pieniądze w grach indie, ale indie, jeśli zamierzasz podpisać umowę z kimś, kogo wydawnicze referencje „grałem w wiele gier”, upewnij się, że twoja zaliczka wynosi 130 %+ dobrze opłacanego, wygodnego budżetu.

„Dobre wydawnictwo to stosunkowo złożona organizacja: selekcja, branding, marketing, wsparcie produkcyjne, kontakty z platformą, kontakty w zakresie tłumaczeń, kontakty w zakresie kontroli jakości, zarządzanie wydaniami — i odciążenie programistów, którzy muszą strzelać we właściwym czasie”.