Wzrost liczby użytkowników SpaceX Starlink spowalnia, ponieważ opóźnienia powodują złość klientów

  • SpaceX Starlink dodał 5000 użytkowników w ciągu ostatnich dwóch miesięcy, co stanowi spadek w porównaniu do poprzednich miesięcy.
  • Dzieje się tak, ponieważ niektórzy klienci czekali około 11 miesięcy po wpłacie depozytu do Starlink.
  • SpaceX przeprosił klientów, mówiąc, że niedobór krzemu spowolnił produkcję.

Liczba użytkowników, którzy zapisali się do programu Starlink SpaceX spadła w grudniu jako zamówienie w przedsprzedaży Klienci stają się sfrustrowani Ponad 11 miesięcy oczekiwania na usługę internetową.

Jesse Anderson, inżynier SpaceX, powiedział, że Starlink ma teraz ponad 145 000 użytkowników w 25 krajach na całym świecie. Transmisja na żywo Od pierwszego uruchomienia firmy w 2022 roku w czwartek.

Był to wzrost o 5000 użytkowników od początku listopada, kiedy SpaceX powiedział w Pokazać Przekazał FCC, że firma ma 140 000 użytkowników w 20 krajach.

Oznacza to spadek wzrostu liczby użytkowników w ciągu ostatnich dwóch miesięcy, ponieważ Starlink zwykle dodawał ponad 10 000 użytkowników miesięcznie w 2021 r. CNBC.

W lutym SpaceX powiedział w Petycja Według FCC Starlink ma ponad 10 000 użytkowników w Stanach Zjednoczonych i za granicą.

CEO Elon Musk Powiedział W czerwcu Starlink miał prawie 70 000 użytkowników, zanim firma ogłosiła w lipcu, że ma około 90 000 użytkowników w 12 krajach.

W sierpniu piżmo ćwierkanie który miał SpaceX Wysyłka 100 000 używanych urządzeń Starlink, nie wyjaśniając, czy oznacza to, że satelitarny serwis internetowy ma obecnie 100 000 użytkowników.

Starlink nie odpowiedział od razu na prośbę Insidera o komentarz.

Spadek bazy subskrybentów pojawia się, gdy niektórzy klienci Starlink powiedzieli Insiderowi, że nadal czekają na usługę przez wiele miesięcy po wpłaceniu depozytu w wysokości 100 USD. Niektórzy mają nawet Poproś o zwrot pieniędzy. Insider zobaczył ich potwierdzenia e-mail Starlink Zakupy i zwroty.

READ  Pierwszy etap Falcon 9 wraca na Cape Canaveral po starcie

Jeden z klientów, którzy zamówili w przedsprzedaży, z wiejskiego wschodniego Teksasu, powiedział Insiderowi, że wpłacił depozyt, aby zabezpieczyć Starlink w marcu i spodziewał się, że usługa pojawi się w połowie lub pod koniec 2021 roku, ale powiedział, że nie ma żadnych wiadomości od firmy.

„Nie musisz się rejestrować i płacić innemu usługodawcy internetowemu, który jest zły dla obsługi klienta” – powiedział.

Po zapłaceniu 100 USD za Starlink w lutym, klient w przedsprzedaży w Zachodniej Wirginii powiedział Insiderowi, że wciąż czeka na usługę, nie słysząc niczego od Starlink, a data dostawy została przesunięta na początek 2022 r. „Jestem w złej sytuacji ,” powiedział.

Inny klient wysłał e-mail do Insidera, aby powiedzieć, że zapłacił 100 dolarów depozytu w kwietniu, aby dostać Starlink do swojego ojca, który mieszka na odosobnionym ranczo dla bydła w północnej Kalifornii. „Minęły miesiące i nie było ćwierkania”, powiedział. Klient dodał, że poprosił o zwrot pieniędzy w listopadzie.

SpaceX przeprosił przez e-mail klientów Starlink w przedsprzedaży z powodu opóźnień w wysyłce, mówiąc, że brak krzemu spowolnił tempo produkcji.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top