Sprzedaż Samsunga Galaxy S22 nie przekroczy docelowej liczby 30 milionów, a urządzenia składane spadają

Sprzedaż Samsunga Galaxy S22 nie przekroczy docelowej liczby 30 milionów, a urządzenia składane spadają

Oczekiwano, że seria Galaxy S22 wzmocni pozycję Samsunga jako głównego producenta, ale sprzedaż nie osiągnęła celu. Według koreańskich źródeł Samsung podniósł ASP (średnia cena sprzedaży) swoich urządzeń o zaledwie 2%, podczas gdy Apple odnotował wzrost o 7%.

Lokalne media i analitycy wskazywali, że Samsung może tracić swój wizerunek premium za granicą, ponieważ najlepiej sprzedającym się modelem był ultra-przystępny cenowo Galaxy A12, podczas gdy sprzedaż składanych urządzeń była poniżej oczekiwań w Stanach Zjednoczonych. Oczekuje się, że spadek utrzyma się przez cały okres wakacyjny.

Według badań, Galaxy S22 nie będzie w stanie osiągnąć celu 30 milionów sprzedaży przed pojawieniem się urządzeń Galaxy S23. Nawet przy gwałtownym wzroście sprzedaży Galaxy Z Flip i Galaxy Z Fold spadek zainteresowania klasycznym flagowcem szkodzi ogólnym wynikom Samsunga.

Krajowe media odnotowały, że przychody spadły o 4%, a udział sprzedaży smartfonów nieznacznie spadł – tylko o 0,2%.

Sprzedaż Samsunga Galaxy S22 nie osiągnęła celu 30 milionów, a urządzenia składane spadają

Galaxy Z Flip4 odniósł również wielki sukces na arenie międzynarodowej, zwłaszcza w Ameryce Północnej. DSCC ujawniło, że nowe składane urządzenie pozostaje w tyle za swoim poprzednikiem, Galaxy Z Flip3, a udział w dostawach nie przekroczył 10% w Kanadzie, Stanach Zjednoczonych i sąsiednich krajach azjatyckich, Japonii i Chinach.

Źródło (w Koreii)

READ  Znajdź status przepływu za pomocą narzędzia do tworzenia kolei wiejskich od stacji do stacji

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *