Od Kubricka po Caravaggia, twórcy Diablo 4 ujawniają sekrety jego oszałamiającej oprawy graficznej

Od Kubricka po Caravaggia, twórcy Diablo 4 ujawniają sekrety jego oszałamiającej oprawy graficznej

„Na naszych zdjęciach, a także tematycznie, jest naprawdę ładny kontrast między ciemnością a światłem” — mówi Yu.

„Jest temat konfliktu między ludzkością uwięzioną między boskimi siłami a piekłem i jest ta wieczna walka. Myślę więc, że jest to naprawdę odzwierciedlone wizualnie i tematycznie w naszej grze”.

Podczas gdy motywy i projekt graficzny Diablo 4 mogą wykorzystywać dużo czerni i bieli, jego narracja, której akcja toczy się 50 lat po wydarzeniach z Diablo 3, eksploruje odcienie szarości.

Tłem serii jest „odwieczna walka” między Niebem a Piekłem, ale w przeciwieństwie do poprzednich części, Diablo 4 nie traktuje tego konfliktu jako opowieści o walce czystego dobra ze złem.

Znajduje to odzwierciedlenie w tym, że Lilith, główny antagonista gry, jest bardziej złożoną moralnie postacią niż poprzedni złoczyńcy, tacy jak jej ojciec Mephisto czy sam Pan Terroru, Diablo.

Lilith jest matką ludzkości, która stworzyła ludzkość po eksperymencie z aniołem, Enariusem, i jest pierwszym wrogiem w serii, którego motywy wykraczają poza wygraną w Endless War.

„To interesujące, ponieważ jest Inarius i Lilith i oboje mają różne poglądy. Inarius jest jak oczyszczanie zła za wszelką cenę! A Lilith dotyczy wzmocnienia, ale tylko silni przetrwają” – mówi Mueller.

Tę dwoistość ilustruje projekt postaci Lilith.

READ  Pierwsze spojrzenie: Zestaw Raspberry Pi AI to niedrogi dodatek dla entuzjastów programowania

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *