Amerykańskie badanie wykazało, że Glitchy charakteryzuje się niezawodnością elektrycznych SUV-ów

Consumer Reports twierdzi, że ogólnie elektryczne SUV-y należą do najmniej niezawodnych na drogach, ale nie z powodu akumulatorów lub silników elektrycznych, które je napędzają.

DAVID LINKLATER

Consumer Reports twierdzi, że ogólnie elektryczne SUV-y należą do najmniej niezawodnych na drogach, ale nie z powodu akumulatorów lub silników elektrycznych, które je napędzają.

Elektryczne SUV-y są generalnie jednymi z najmniej niezawodnych na drogach, ale nie wynika to z akumulatorów lub silników elektrycznych, które je zasilają.

Jest to spowodowane wadliwą elektroniką, w tym klimatyzacją i sprzętem zasilającym, oraz coroczną ankietą dotyczącą niezawodności samochodów przez subskrybentów. Raporty konsumenckie znaleźli.

Elektryczne SUV-y były najmniej wiarygodną kategorią w corocznym badaniu subskrybentów amerykańskiego magazynu i strony internetowej, którzy łącznie posiadają ponad 300 000 pojazdów. Modele X i Y Tesli, Audi e-tron i Volkswagen ID.4 znalazły się wśród samochodów mających problemy w obszarach innych niż elektryczny układ napędowy.

Tesla Model X plasuje się wśród najgorszych pod względem niezawodności, obok Audi e-tron i Volkswagena ID.4.

Dawid Załobowski/AFP

Tesla Model X plasuje się wśród najgorszych pod względem niezawodności, obok Audi e-tron i Volkswagena ID.4.

W przeciwieństwie do tego, hybrydy plug-in i plug-in prowadzone przez Toyotę Prius, Prius Prime i Hondę Insight były najbardziej niezawodną klasą, powiedział Jake Fisher, starszy dyrektor ds. testów pojazdów w firmie. Raporty konsumenckie.

Czytaj więcej:
* Elon Musk chce pokazać Niemcom, jak powstają samochody
* Kia prezentuje duży elektryczny samochód sportowy EV9
* Rivian wyprzedza ranking Volkswagena, gdy szaleje na punkcie samochodów elektrycznych
* Apple przyspiesza prace nad samochodem, aby uzyskać w pełni autonomiczny samochód

Ogólnie rzecz biorąc, japońskie marki, na czele z Lexusem, Mazdą, Toyotą i Infiniti, zajęły osiem z 10 najlepszych pozycji w badaniu niezawodności. Marka Buick firmy General Motors zajęła piąte miejsce, a Mini BMW zajęło miejsce dziesiąte.

Toyota Prius i Prius Prime PHEV zostały ocenione najwyżej w ankiecie przeprowadzonej przez właścicieli.

dostarczony

Toyota Prius i Prius Prime PHEV zostały ocenione najwyżej w ankiecie przeprowadzonej przez właścicieli.

Luksusowa marka Forda Lincolna zajęła ostatnie miejsce z 28 marek, z Teslą, Jeepem, Genesis i Volkswagenem, które zbliżyły się do ostatniej piątki.

Fischer powiedział, że samochody elektryczne, które mają znacznie mniej ruchomych części, powinny być bardziej niezawodne niż pojazdy ICE. Powiedział jednak, że elektryczne SUV-y są obecnie drogimi luksusowymi samochodami i mają najnowszą technologię, która może powodować problemy.

„Silniki nie są problemem” – powiedział Fisher. Zamiast tego elektryczne SUV-y często są wyposażone w klamki do drzwi z napędem elektrycznym, otwory wentylacyjne do sterowania klimatyzacją i inne funkcje. Z telefonami komórkowymi wiąże się więcej problemów”.

Damien O’Carroll

Liczba nowych aut elektrycznych dostępnych w Nowej Zelandii cały czas rośnie – i tutaj to wszystko jest dostępne już teraz.

Fischer powiedział, że pojazdy elektryczne będą prawdopodobnie bardziej niezawodne niż te napędzane przez ICE, ponieważ producenci pracują nad wyeliminowaniem wad ich funkcji.

SUV Lexus GX był najbardziej niezawodnym modelem w ankiecie, a następnie Kia Niro EV, Toyota Prius Prime Plug-in Hybrid, Prius Hybrid i Cadillac XT5 Sedan.

Według ankiety najmniej niezawodnymi samochodami były Mercedes-Benz GLE, Ford Explorer, Ford Mustang, Chevrolet Silverado, GMC Sierra 1500 i Chevrolet Corvette.

Fisher powiedział, że właściciele zgłaszali więcej problemów ze złożonymi ośmio-, dziewięcio- i 10-biegowymi skrzyniami biegów zaprojektowanymi pod kątem oszczędności paliwa, szczególnie w niektórych modelach Hyundii, Kia i Toyoty.

Ford Mustang nie spisywał się zbyt dobrze, uznawany za jeden z najmniej niezawodnych modeli.

Damien O’Carroll/Personel

Ford Mustang nie spisywał się zbyt dobrze, uznawany za jeden z najmniej niezawodnych modeli.

Fisher powiedział, że Tesla, wiodąca na świecie marka pojazdów elektrycznych, plasuje się na samym dole pod względem niezawodności ze względu na doniesienia o problemach ze sprzętem, wyciekach wody, awariach butów i erozji pogodowej. Powiedział, że są również problemy z nowym systemem pompy ciepła do ogrzewania kabiny pasażerskiej i odszraniania przedniej szyby. Jedynym modelem, który polecił, był sedan Tesli Model 3 o przeciętnej niezawodności Raporty konsumenckie.

Fischer powiedział, że Lexus, luksusowa marka Toyoty, tradycyjnie znajduje się na szczycie rankingu, ponieważ jest bardzo konserwatywny przy wprowadzaniu nowych silników, skrzyń biegów i technologii. Marka była jedną z ostatnich, która dodała Apple CarPlay do swoich samochodów i powoli przechodziła na ośmiobiegową skrzynię biegów, powiedział.

Niezawodność jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek ze względu na brak dostaw części do rozwiązywania problemów, powiedział Fisher. „Zakup niezawodnego pojazdu może zapewnić, że możesz wyruszyć w drogę, kiedy zajdzie taka potrzeba, i nie martwić się, że utkniesz w oczekiwaniu na naprawę części” – powiedział.

Skanowanie jest używane przez Raporty konsumenckie przewidywać niezawodność. Na podstawie ogólnej niezawodności w latach 2019, 2020 i 2021 dla pojazdów nieprzeprojektowanych.

READ  ASIC „recenzuje” niektórych australijskich wpływowych osób finansowych

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top