Byli deweloperzy „Dying Light” ujawniają pierwszy tytuł dla nowego studia „Forever Skies”

Z dala od domu studio zostało stworzone przez byłych deweloperów gasnące światło, ogłosił swój pierwszy tytuł – spójrz na zwiastun dla wieczne niebo mniej.

Ta przygodowa gra akcji science-fiction była rozwijana od dwóch lat pod kryptonimem „Project Oxygen”.

Zgodnie z komunikatem prasowym, wieczne niebo Jest to pierwszoosobowa gra science-fiction osadzona na zdewastowanej i opuszczonej ziemi w następstwie ogromnej katastrofy ekologicznej.

w wieczne nieboWcielasz się w samotnego naukowca, który powraca na Ziemię długo po tym, jak globalna katastrofa środowiskowa sprawiła, że ​​planeta nie nadaje się do zamieszkania. W grze istnieje możliwość zbadania zaawansowanego technologicznie sterowca, który służy jako środek transportu, schronienie, laboratorium i warsztat, podczas gdy pod powierzchnią ziemi istnieje „całkowicie nowy ekosystem”. Oprócz poszukiwania patogenów wirusowych, które można wykorzystać jako broń lub do zwiększenia statystyk, będą również walki z „wyewoluowanymi i niezwykle niebezpiecznymi istotami”.

Sprawdź zwiastun poniżej:

wieczne niebo Pojawi się we wczesnym dostępie w 2022 roku. W momencie premiery tytuł będzie przeznaczony dla jednego gracza, ale w fazie rozwoju jest tryb kooperacji. Wersja konsolowa zostanie wydana później ze wszystkimi aktualizacjami i zawartością wydaną dla komputer, w tym tryb kooperacji. Lista życzeń Steam tutaj.

Założona w kwietniu 2020 roku firma Far From Home ma siedzibę w Polsce i obejmuje programistów, którzy wcześniej pracowali nad takimi programami jak gasnące światło, światło śmierci 2i wyspa śmiercii przeciętnyi Czarnobyl i pierworodny grzech boski seria.

w innych wiadomościach, światło śmierci 2 Twórcy ogłosili, że Główne wyszukiwanie zajmie tylko 20 godzin po wcześniej Ekscytujące 500 godzin treści.

Chociaż „zmaksymalizowanie gry ze wszystkimi głównymi i pobocznymi zadaniami, opcjami i zakończeniami, sprawdzeniem każdego miejsca na mapie, każdym dialogiem i znalezieniem każdej kombinacji zajęłoby graczom 500 godzin”, sama główna historia zajęłaby w rzeczywistości tylko 20 godzin do ukończenia .

READ  Cupra Born została ujawniona w wywiadzie wideo z głównym projektantem

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *