Były pracownik McDonald’s ujawnia, że ​​pracownicy zawsze mówią klientom

Były pracownik McDonald’s ujawnia, że ​​pracownicy zawsze mówią klientom
styl życia

Były pracownik Mekki twierdził, że to kłamstwo. Zdjęcia / Tik Tok / Rolly ._. Sójka

Były pracownik McDonald’s podniósł przykrywkę powszechnego kłamstwa, które, jak twierdzi, jest stale wykorzystywane przez tych, którzy pracują dla giganta fast foodów.

Szkocki mężczyzna Jay Rowley Zabrali się do mediów społecznościowych, aby ujawnić klientom, którzy składają zamówienie, prawdę o tym, co dzieje się za kulisami.

W swojej ostatniej książce Wideo Twierdził, że ujawnił prawdziwy powód, dla którego tak wielu klientów nie mogło dostać lodów i koktajli mlecznych do późnych godzin nocnych i do wczesnych godzin porannych.

„Normalnie, kiedy idziesz do McDonalda między 12 a 3 w nocy, naprawdę dławisz się koktajlem mlecznym lub lodami, a oni mówią »urządzenie do koktajli mlecznych nie działa«” – powiedział w Tik Tok.

„Powiem ci, co się tam naprawdę dzieje, i położę rękę na mojej, robiłem to cały czas”.

Wyjaśnił, że praca zmianowa na cmentarzu może być stresująca ze względu na niewielką liczbę pracowników, którzy mają do wykonania wiele zadań.

Często mówił, że będzie musiał pełnić jednocześnie trzy lub cztery różne role.

Ale była pewna praca, której wszyscy nienawidzili.

„Kiedy pracowałem w recepcji, zakładałem słuchawki, przyjmowałem zamówienia i czasami byłem w kuchni, próbując posprzątać front” – wyjaśnił.

„Maszynę wibracyjną można było również wyczyścić. Po wyczyszczeniu nie chciało się jej czyścić ponownie”.

Zwykle dostajesz tę pauzę, a potem „przepraszam, że maszyna do koktajli mlecznych nie działa” – dodał Jay, opisując moment, w którym pojawia się zamówienie na koktajle mleczne. „

Bulls ** t, po prostu go posprzątali i nie chcą go ponownie czyścić.

„Robię to cały czas. Jeśli jesteś w ruchu, nie dostaniesz koktajli mlecznych ani lodów.

READ  Klienci Westpac zapewnili większą wygodę transakcji gotówkowych

„Najgorsze było około drugiej nad ranem, nawet gdy było cicho, a druga osoba miała założony zestaw słuchawkowy, można było ze sobą rozmawiać, a ja zawsze byłbym w tym najgorszy”.

Powiedziałbym „podawaj koktajl mleczny, gdy go posprzątasz”.

„Poczekasz…” Przepraszamy, nasza maszyna do koktajli mlecznych w tej chwili nie działa. „

„Wyświadcz nam wszystkim przysługę, następnym razem, gdy pójdziesz do McDonalda w nocy, a oni spróbują ci przeprosić byków, że to nie działa.

„Powiedz im, że znasz prawdziwy powód i przygotuj koktajl”.

Teoria istnieje już od jakiegoś czasu i uważa się, że jest potworem, który należy wyczyścić, więc łatwiej jest wyczyścić raz niż wiele razy.

Inna teoria głosi, że gdy maszyna się psuje, franczyzobiorcy Macca są zmuszeni ponosić wygórowane koszty obsługi i naprawy, zmuszając ich do dłuższego obchodzenia się bez niej.

Maszyny do lodów również muszą przejść czterogodzinny cykl czyszczenia, według byłego pracownika McDonald’s, który powiedział Wall Street Journal w 2017 roku, że używanie ich było „nieszczęśliwe”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *