Co zaskakujące, Tesla nie jest najczęściej wyszukiwaną marką samochodów w Internecie w Nowej Zelandii

Co zaskakujące, Tesla nie jest najczęściej wyszukiwaną marką samochodów w Internecie w Nowej Zelandii
Rosnąca światowa popularność Tesli nie zdołała zdetronizować Toyoty jako najczęściej wyszukiwanej marki samochodów w Nowej Zelandii.

Biżuteria/rzeczy z Nilu

Rosnąca światowa popularność Tesli nie zdołała zdetronizować Toyoty jako najczęściej wyszukiwanej marki samochodów w Nowej Zelandii.

Rosnąca popularność Tesli na całym świecie jest wyraźna, zwłaszcza jeśli spojrzeć na sprzedaż. Model 3 był najpopularniejszym samochodem na świecie w latach 2018–2020, zanim został wyprzedzony przez SUV-a Model Y, a nawet przewyższył sprzedaż Toyoty Corolli w pierwszej połowie 2023 r.

Chociaż jednak Nowozelandczycy z pewnością wsiądą do pociągu Tesli, czego dowodem jest fakt, że Model Y był w listopadzie trzecim najpopularniejszym pojazdem w kraju i konsekwentnie wspinał się na podium od czasu jego premiery w 2022 r., amerykański producent samochodów elektrycznych nie jest najpopularniejszy Marka samochodu, której szukałeś. Ten zaszczyt przypadł Toyocie.

Informacja pochodzi z Porównaj rynek Szósty roczny raport Najczęściej wyszukiwane samochody, który przedstawia najczęściej wyszukiwane marki samochodów na podstawie Trendów Google i danych dotyczących liczby wyszukiwań słów kluczowych w 155 różnych krajach w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

W zeszłym roku Nowozelandczycy szukali Toyoty częściej niż jakiejkolwiek innej marki samochodów.

Matthew Hansen/ Rzeczy

W zeszłym roku Nowozelandczycy szukali Toyoty częściej niż jakiejkolwiek innej marki samochodów.

W Nowej Zelandii Toyota jest najpopularniejszą marką Google i szósty rok z rzędu zdobywa tę szczególną koronę. Według SEMRush Nowozelandczycy szukali Toyoty około 90 500 razy w miesiącu, następnie Tesla – 27 100 wyszukiwań miesięcznie i Mazda – 12 100 wyszukiwań miesięcznie.

Popularność Toyoty nie jest wyłącznie kwestią lokalną – 63 inne kraje również najbardziej zwracają uwagę na japońskiego producenta samochodów. Przewaga ta nieznacznie spadła z 69 w 2022 r.

Tesla przestała być w ogóle oceniana w 2022 r. i zajęła drugie miejsce w 2023 r., prawdopodobnie dzięki Cybertruckowi.

dostarczone

Tesla przestała być w ogóle oceniana w 2022 r. i zajęła drugie miejsce w 2023 r., prawdopodobnie dzięki Cybertruckowi.

Tesla była marką, która przejęła Toyotę, zajmując pierwsze miejsce w 29 krajach, następnie BMW w 26. Audi było czwarte z siedmioma krajami, a piąte miejsce zajął Mercedes-Benz z sześcioma krajami.

READ  Sesja zdjęciowa „zagrażającego życiu” skrzydła samolotu dla załogi szwajcarskiego samolotu

Według Keywords Everywhere na całym świecie Toyota miała 11 100 000 wyszukiwań, Tesla 9 140 000, a BMW 9 140 000. Globalna liczba wyszukiwań Mazdy osiągnęła 3 350 000.

Co ciekawe, biorąc pod uwagę przebieg badania, niektóre marki w ogóle nie zostały ujęte w rankingu. Ford na przykład nie przewodził żadnemu krajowi, więc nie został uwzględniony. To samo tyczy się Jeepa.

Matthew Hansen/Personel

Najnowszy samochód elektryczny Elona przybywa do Nowej Zelandii z nowym wyglądem, większą ilością technologii i najdziwniejszymi wskaźnikami na świecie.

Jednak drugiego miejsca Tesli nie należy postrzegać jako coś złego. Według Compare the Market Tesla w 2022 roku w ogóle nie otrzymała oceny, co jest dość niezwykłe.

Według Compare the Market jedną z możliwych przyczyn dobrych wyników Tesli było wiele spekulacji i oczekiwań związanych z niesławnym Cybertruckiem, który w zeszłym tygodniu wreszcie rozpoczął dostawy do klientów.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *