„Czy to normalne?”: Duży ubezpieczyciel podróżny zmaga się z zaległościami w zakresie roszczeń

„Czy to normalne?”: Duży ubezpieczyciel podróżny zmaga się z zaległościami w zakresie roszczeń

Southern Cross Travel Insurance twierdzi, że największym wyzwaniem jest zatrudnienie wystarczającej liczby mieszkańców. zdjęcie/plik

Niektórzy klienci Southern Cross Travel Insurance napotykają duże opóźnienia w rozstrzyganiu roszczeń, a firma mówi dziś wnioskodawcom, że ocenia sprawy złożone na początku września.

„Proszę pamiętać, że rozpatrywanie roszczeń zajmuje nam znacznie więcej czasu niż zwykle” – poinformowała firma w komunikacie na swojej stronie internetowej.

Oznacza to, że niektórzy wnioskodawcy czekali cztery i pół miesiąca na rozpatrzenie ich roszczeń.

Jeden z klientów, który napisał o swoim opóźnieniu roszczenia na Reddicie, powiedział: „wtf, jakie są zaległości? Czy to normalne?”

Dyrektor generalny SCTI, Joe McCauley, powiedział, że firma wie, że opóźnienia w wypłacaniu roszczeń są frustrujące.

„Obecnie 50 procent roszczeń jest rozpatrywanych w ciągu 10 dni i spodziewamy się, że do końca lutego odsetek wniosków rozpatrywanych w docelowym przedziale czasowym 15 dni roboczych wzrośnie”.

McCauley powiedział, że podróże międzynarodowe powróciły szybciej niż oczekiwano, a poziom roszczeń w ciągu ostatnich sześciu miesięcy był o 11 procent wyższy niż przed pandemią.

Firma zmniejszyła również swój zespół z powodu Covid-19 i obecnie rekrutuje i szkoli nowych rezydentów tak szybko, jak to możliwe na napiętym rynku pracy.

„Brak ekspertów ds. oceny roszczeń był najważniejszym czynnikiem opóźnień w rozpatrywaniu roszczeń w przypadku niektórych naszych klientów”.

„Całodobowa infolinia dla klientów Southern Cross Travel działa nieprzerwanie, zapewniając, że jesteśmy tam, aby udzielać porad i usług ludziom w potrzebie, bez względu na to, gdzie się znajdują”.

To najnowszy z serii problemów, przed którymi stoi branża turystyczna, a podróżni już teraz stoją w obliczu zwiększonego prawdopodobieństwa zakłóceń lotów i potencjalnych dużych opóźnień w odnalezieniu zagubionego bagażu.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *