Ford ujawnia nowe, duże liczby Rangerów

Ford ujawnia nowe, duże liczby Rangerów
Nowy diesel V6 Forda Rangera, kiedy tu wyląduje, wypompuje aż 184 kW.

dostarczony

Nowy diesel V6 Forda Rangera, kiedy tu wyląduje, wypompuje aż 184 kW.

Najlepiej sprzedający się samochód w Nowej Zelandii Dostaje swój duży, silny guz Następna gwiazda, następna generacjaa Ford New Zealand potwierdził, że wersja Rangera z silnikiem Diesla V6 wygeneruje moc 184 kW, kiedy zostanie wprowadzony na rynek w połowie tego roku.

Ford New Zealand ujawnił, że 3,0-litrowy turbodiesel V6, który zastępuje 3,2-litrowy rzędowy turbodiesel, nie tylko spakuje 37 kW więcej niż stary silnik (który wytwarza 147 kW), ale także zwiększy potężny moment obrotowy o 130 Nm (470 Nm vs 600 Nm) przekazywane za pośrednictwem stałego napędu na cztery koła uczyniłoby go absolutną bestią.

„Oferujemy ten silnik w szczególności, ponieważ niektórzy klienci powiedzieli nam, że chcą większej mocy i momentu obrotowego do holowania i ekstremalnych warunków terenowych” — powiedział Pritika Maharaj, kierownik programu Ranger & Everest.

dostarczony

Ford dzieli się dziesięcioma rzeczami, które musimy wiedzieć o nowej trzeciej generacji T6 Ranger ute.

„Wykonaliśmy wiele prac związanych z kalibracją i walidacją aplikacji zarówno w USA, jak i Australii, aby zapewnić, że spełniają one potrzeby klientów Ranger i Everest.

Czytaj więcej:
* Nowa generacja Forda Everesta pokazuje swoje nowe, odważne oblicze
* Ford uwalnia bestię: ujawniono 292-kilowatowy Ranger Raptor
* Ford przedstawia nowego Rangera Raptora z innym silnikiem
* Ford pokonuje następną generację Rangera i potwierdza datę premiery

„Kiedy jeździsz Rangerem z turbodoładowanym silnikiem wysokoprężnym V6, czujesz się jak znacznie większa ciężarówka. I czuje się mocny w tym sensie, że ma mnóstwo mocy i momentu obrotowego, dokładnie tego, czego chcieli nasi klienci.”

Ford potwierdził również, że topowy Raptor wytworzy 292 kW mocy i 583 Nm momentu obrotowego.

dostarczony

Ford potwierdził również, że topowy Raptor wytworzy 292 kW mocy i 583 Nm momentu obrotowego.

Ford nie ujawnił jeszcze numerów emisji Rangera, ale nie spodziewamy się, że wersja V6 dostanie mniej niż zniżkę. czysty plan samochodu

READ  Rząd bada morskie odnawialne źródła energii w ramach przejścia na czystą energię

Ford nadal będzie oferować obecny czterocylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 2,0 litra, wytwarzający 154 kW i 500 Nm w Rangerze nowej generacji, podczas gdy model 2-WD XL będzie również dostępny z silnikiem 2,0 litra z pojedynczym turbodoładowaniem. . Pakowanie 125kW/405Nm. XL będzie również jedynym modelem Ranger, który otrzyma sześciobiegową automatyczną skrzynię biegów, a reszta gamy będzie korzystała z dziesięciobiegowej automatycznej, którą po raz pierwszy zobaczymy tutaj w Mustangu.

Jednak Ranger to Raptor Jest wyposażony w 3,0-litrowy silnik benzynowy V6 z podwójnym turbodoładowaniem, który, jak potwierdził Ford New Zealand, będzie wytwarzał 292 kW mocy i 583 Nm momentu obrotowego, co stanowi ogromny wzrost mocy w porównaniu z obecnym Raptorem z 2,0-litrowym turbodieslem.

Wszystkie modele Ranger będą miały zdolność holowania hamulca wynoszącą 3500 kg, z wyjątkiem Raptora, który spada 1000 kg (może ciągnąć 2500 kg z hamulcami), aby móc to zrobić Słodkie i słodkie skoki. Ford New Zealand twierdzi, że ceny zostaną ogłoszone w miarę zbliżania się daty premiery i spodziewa się, że pierwsze dostawy rozpoczną się w połowie tego roku.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *