Geodis uruchamia nowe połączenie kolejowe pomiędzy Polską a Hiszpanią

Geodis uruchamia nowe połączenie kolejowe pomiędzy Polską a Hiszpanią

GEODIS, wiodący operator intermodalny, rozszerzył swoje usługi kolejowego transportu towarowego o kolejne stałe połączenie rozkładowe. Od 11 czerwcaCzUruchomiono pociąg towarowy pomiędzy Łodzią a Barceloną, stanowiąc pierwsze bezpośrednie połączenie kolejowe pomiędzy obydwoma krajami.

Podczas inauguracyjnego rejsu towary klienta w 44 kontenerach i/lub nadwoziach wymiennych, każdy o ładowności 26 ton, wyruszą z łódzkiego terminalu cargo i trzy dni później dotrą do Barcelony, gdzie nastąpi dostawa „ostatniej mili”. zrobiony. Lokalizacja przy drodze. W dniu przyjazdu pociąg wraca do Polski z towarem sprowadzonym z Hiszpanii. Kolejne składy mają pojemność 44 jednostek, wypierając tę ​​samą liczbę używanych w innym przypadku ciężarówek.

DJego usługi to kolejny przykład zdolności Geodis do wyjścia poza czystą ofertę intermodalną i zaoferowania prawdziwej opcji multimodalnej. Bezproblemowy transport kolejowy umożliwia bezpieczny przepływ towarów i większą elastyczność w zarządzaniu szczytami popytu.

Bezpieczne przemieszczanie większej liczby obiektów przy użyciu mniejszej energii

Dostarczanie towarów koleją powoduje pięciokrotnie mniejszą emisję CO2e jest 12 razy mniejsze niż pokonanie tej samej odległości samochodem i równoważnym transportem lotniczym. Połączenie kolejowe umożliwia dostawę 1000 ton towarów z różnych branż.

Linia kolejowa łącząca Łódź z Barceloną, choć o prawie 160 km dłuższa od trasy samochodowej, jest krótsza. WSPÓŁ2e -Emisja do 79%. Zmniejsza się także zużycie energii o około 57%.

Dynamiczny rozwój usług transportu kolejowego

W pierwszej fazie rozwoju tego projektu rozkład przewiduje jeden pociąg tygodniowo Obciążenie Każdego wtorku. W drugą stronę pociąg odjeżdża z Barcelony w piątki.

„Uruchomienie nowego połączenia kolejowego Łódź – Barcelona oferuje klientom wiele korzyści, ponieważ umożliwia Terminowy transport towarówOgraniczając jednocześnie emisję CO2”, sPomagał Marc Vollett, dyrektor operacyjny europejskiej sieci drogowej Geodis. „GEODIS jest jednym z wiodących operatorów intermodalnych i jesteśmy dumni, że możemy kontynuować tę drogę, rozwijając to rozwiązanie drogowo-kolejowe w Europie, umożliwiając naszym klientom korzystanie z jeszcze większej liczby rozwiązań i preferowanych tras. Mamy duże ambicje związane z tą nową trasą, ponieważ w przyszłości planujemy zwiększyć częstotliwość do dwóch pociągów tygodniowo.

READ  Klinika bramkarzy to dla Polski za mało

Ta nowa multimodalna kolej blokowa uzupełnia istniejącą sieć tras multimodalnych Geodis, która obsługuje 120 pociągów tygodniowo w całej Europie.

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *